Skip to main content

Hallo,

Al enkele weken probeer ik om een monteur in te plannen, het lijkt een onmogelijke opgave,  bij deze verzoek  ik nog maals om een monteur voor de foutcode 3025 deze blijft ondanks alles te hebben geprobeerd toch aan houden,  nogmaals kan er aub een afspraak met een monteur voor dit probleem worden gemaakt want KPN biedt mij diensten die niet worden geleverd dit heb ik graag opgelost of overstappen naar een andere provider. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste @Nicole321 

Hier kan een KPN monteur jou niet mee helpen. Want het zit in het systeem van KPN.
Wat houd Foutcode 3025 in:

Heb je de TV ontvanger eens een harde reset gegeven? Hoe je dit doet zie je hieronder:

Ik hoop dat ik je zo genoeg heb geïnformeerd, laat het maar weten of het probleem is opgelost met die harde reset. Mocht dit nog niet zo zijn, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.


@Nicole321 Welkom op ons Forum! Wat vervelend dat je een foutcode blijft zien en dus geen gebruik kunt maken van al je diensten. Klopt het, dat je op eigen initiatief een (betaalde) monteur wilt inplannen? Heb je al contact gehad met onze klantenservice om het probleem telefonisch of via de LiveChat op te lossen? Ik zie dat Dennis je al een eind op weg helpt. Laat het maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen. 


@Lisa Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer