Skip to main content
Beantwoord

MOTD BBC niet te vinden in zenderlijst

• March 31, 2026
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Ik kan MOTD BBC niet meer terugvinden in de zenderlijstĀ 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@pmhuismanĀ ,

Niet iedere dag is er een ā€œMatch of the Dayā€. Vandaag bijvoorbeeld ook niet. Maar als er wel zo’n uitzending is, dan vind je die altijd bij de zenders 26 (BBC One) of 27 (BBC TWO). Die staan vlak bij elkaar in de gids, dus zou je zo’n Match of the Day snel moeten kunnen vinden.Ā 

Maar let op : Zo’n uitzending kan ook andere namen hebben. Zo zie ik bv voor komende zaterdag (4 april 2026) een uitzending op 26 (BBC ONE) om 20.30. Maar die heet FA Cup: Quarter Final. Ā Ā 

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 31, 2026

Staat onder andere titel vandaag. Al bijna afgelopenĀ 

Ā 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@pmhuisman, welkom op de community. Heb je het met de tip van Peter kunnen vinden en kijken?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 2, 2026

Hallo ​@pmhuismanĀ ,

Niet iedere dag is er een ā€œMatch of the Dayā€. Vandaag bijvoorbeeld ook niet. Maar als er wel zo’n uitzending is, dan vind je die altijd bij de zenders 26 (BBC One) of 27 (BBC TWO). Die staan vlak bij elkaar in de gids, dus zou je zo’n Match of the Day snel moeten kunnen vinden.Ā 

Maar let op : Zo’n uitzending kan ook andere namen hebben. Zo zie ik bv voor komende zaterdag (4 april 2026) een uitzending op 26 (BBC ONE) om 20.30. Maar die heet FA Cup: Quarter Final. Ā Ā