Skip to main content
Beantwoord

MotoGP kijken bij KPN (16-5-2021)

• May 16, 2021
  • 3 reacties
  • 980 keer bekeken

Hallo, ik volg graag de live uitzendingen van auto- en motorsport. Met name de MotoGP heeft mijn interesse. Tot nu toe keek ik autosport op de duitse RTL en de motorsport op Eurosport 1. Heeft KPN een speciaal kanaal voor auto- & motorsport, wat zijn de mogelijkheden?

We hebben KPN thuis met internet en interactieve tv alsmede KPN mobiel.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Hermi. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het even voor je uitgezocht en de Moto GP van vandaag is te bekijken op Eurosport 2. Eurosport 2 zit in het Pluspakket, deze kun je bestellen met de afstandsbediening. Druk op “MENU” Ga naar “Instellingen” en dan naar “zenderpakketten”, daar kun je het pluspakket bestellen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Hermi. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het even voor je uitgezocht en de Moto GP van vandaag is te bekijken op Eurosport 2. Eurosport 2 zit in het Pluspakket, deze kun je bestellen met de afstandsbediening. Druk op “MENU” Ga naar “Instellingen” en dan naar “zenderpakketten”, daar kun je het pluspakket bestellen.

• Auteur
  • Topper
  • May 16, 2021

Hoi @Hermi. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het even voor je uitgezocht en de Moto GP van vandaag is te bekijken op Eurosport 2. Eurosport 2 zit in het Pluspakket, deze kun je bestellen met de afstandsbediening. Druk op “MENU” Ga naar “Instellingen” en dan naar “zenderpakketten”, daar kun je het pluspakket bestellen.

Bedankt @Vikash voor het advies!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan! :blush: