Skip to main content

Ook wij ondervinden veel hinder van storingen op de Motorola vip1963. @kpn is het mogelijk een vervangend apparaat met omruilactie op te sturen per post?
 

@Motorola vip1963 

Er zijn daar drie mogelijkheden voor:

  1. nu direct via deze online tool: Apparatuur wisselen.

  2. bellen met KPN 0800 0402

  3. wachten op een KPN moderator, vul alvast jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer

 


Hallo @Motorola vip1963 

Daar zijn drie mogelijkheden voor:

  1. nu direct via deze online tool: Apparatuur wisselen.

  2. morgen bellen met KPN 0800 0402

  3. wachten op een KPN moderator, vul alvast jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer

Edit: Hé, dat lijkt wel heel erg op mijn eerdere reactie :grin: (beter goed gej**…. of zo iets..)


Hallo @Motorola vip1963 

Daar zijn drie mogelijkheden voor:

  1. nu direct via deze online tool: Apparatuur wisselen.

  2. morgen bellen met KPN 0800 0402

  3. wachten op een KPN moderator, vul alvast jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer

Haha @RBxx , dat zeg ik ook net. 
Maar bellen kan tot vanavond 22.00 ook nog gewoon. 


@Motorola vip1963, welkom op het forum! Dit exemplaar moet inderdaad omgeruild worden. Ik zie hier dat dit nog niet in gang is gezet, dus dat heb ik bij dezen voor je gedaan. De nieuwe ontvanger wordt morgen, 11 augustus, bezorgd op het servicepunt in de Poiesz aan de Sjaardemastraat in jouw woonplaats. Hij blijft daar een week liggen. In die periode kun je daar heen gaan met je oude ontvanger om die in te leveren. Je krijgt dan de nieuwe mee. 

Verpak de oude ontvanger in een doosje met daarop het ordernummer (4100514) en onderstaande adres. Vergeet ook je ID niet mee te nemen, daar wordt om gevraagd :)

Je krijgt per sms en e-mail ook nog een bevestiging hiervan met alle info, en een sms als het pakje morgen bezorgd is. 

 

KPN

Antwoordnummer

101192400 VB Alphen aan den Rijn  

 

Voor meelezers: ontvangers van dit type, of type 1903, kunnen omgeruild worden. Je kunt dit zelf doen via onze servicetool. Mocht dat niet lukken dan kan het via de reguliere klantenservice (0800-0402) of via het forum. Maak in dat geval een topic aan, en vul je forumprofiel in.