Skip to main content

Mijn Motorola HD tv ontvanger is traag en valt vaak weg. Graag wil ik deze omruilen, maar werkt het niet via https://www.kpn.com/service/televisie/omruilen-tv-ontvanger.htm . Dit geeft aan dat ik mijn modem moet resetten naar de fabrieksinstellingen zodat er gemeten kan worden welke tv ontvanger ik heb, maar als ik dat doe moet ik al mijn apparaten opnieuw instellen, printers, telefoons, computers, consoles etc. Om die reden doe ik het liever zo, aangezien ik het vaker bij andere posts op deze manier opgelost heb gezien. Kan ik mijn Motorola HD tv ontvanger wisselen?

Alvast bedankt.

Hallo @fulus,

Heb je een eigen modem in gebruik toevallig? Dan werken servicetools niet. 
Vul in dat geval je forumprofiel in met je gegevens. Dan kan de medewerker direct voor je aan de slag.


Goedemiddag @fulus, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb nog een e-mail gestuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Zou je die stappen nog eens willen doorlopen? Inloggen kan met je klantnummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer waar wij van afschrijven.

Mocht het op die manier alsnog niet werken dan hoor ik het graag en zal ik een ruiling voor je gaan invoeren!


Bedankt allen voor jullie reacties.

Ik ga dit zsm uit proberen zodat ik het op kan lossen.


@fulus is het inmiddels gelukt? :smile:


Dag @Susan_  net heb ik het geprobeerd, maar gaf de website weer een foutmelding bij het controleren. Ik heb het onderstaand bijgevoegd. Kan het niet op een andere manier, want via de website en de stappenplan kom ik er ook niet uit. Tevens heb ik nog een foutmelding van mijn tv bijgevoegd over dat ik geen verbinding heb met mijn modem terwijl dat wel zo is. Deze foutmelding blijft voor ~ 15s en daarna werkt tv weer normaal, maar is wel irritant. Ik hoop dat ik verder geholpen kan worden.

 


Haha, gefeliciteerd @fulus  je krijgt een nieuwe afstandsbediening!:birthday: Foutje bedankt van mij. Ik deed klik, klik, klik en hups het pakket was onderweg. Helaas heb ik het verkeerde stappenplan geselecteerd.  
Afijn, naast de nieuwe afstandsbediening heb ik de afdeling logistiek gevraagd je te voorzien van een nieuwe ontvanger.  Wij ontkomen helaas ook niet aan een reset.  
Zij gaan de ontvanger (hopelijk) sturen naar een PostNL punt bij jou in de buurt. Daar kun je de oude ontvanger mét stroomadapter (in een doos) inleveren. 

Je ontvangt binnen 2-3 werkdagen een e-mail over de levering. Hou je ons op de hoogte? :hugging:


Dag @Lisa,

hartstikke bedankt! Ik heb idd een bevestiging gekregen dat een pakket naar mijn adres verstuurd wordt.

Ik laat het nog weten!


Reageer