Skip to main content

Vandaag op verzoek van de KPN de Motorola ontvanger geruild voor een Arcadyan. Het was verplicht de Motorola meteen in te leveren. Ik sputterde nog tegen, eerst zien dat de nieuwe het doet.

Dat viel dus tegen de nieuwe blijkt een oude (productie datum 2015)  en als ik hem aansluit brand er geen groen lampje. 

Nergens kan ik bellen, of een ruil verzoek indienen. 

Ik zal hier laten weten wanneer ik weer TV kan kijken.

Bellen kan gratis naar 0800 0402.


Bedankt voor je reaktie. Ik heb dit telefoonnummer niet op de site kunnen vinden. Maar nu natuurlijk meteen gebeld. Daar meld men dat vanwege een iPhone actie het drukker is dan normaal en dat ik gedurende 8 tot 12 minuten naar een muziekje kan luisteren. tja dan kan ik niet doorwerken, dat snappen de meeste helpdesken niet. Dus bedankt en maar weer opgelegd. Ik wacht af.


Ik heb bij Zakelijk een terugbel verzoek kunnen indienen via de site. Binnen 1 werkdag wordt ik teruggebeld.


@ggevel 

Ik denk dat je dit al weet, maar zie het dan als niet geschreven.😉

Achterop de Arcadyan zit een aan / uit schakelaar.  Kijk of hij aan staat.

 

2015 is geen probleem, hij werkt op zich goed.

Hoewel ik verwacht had dat KPN de Arris 2952 zou leveren (of nog mooier de Arris 5202)


Dank voor de tip, maar die aan uit schakelaar heb ik aan gezet. En bovenop zit ook nog een ronde aan uit schakelaar. Daar eens kort op geklikt,  daarna eens 5 seconde vastgehouden. Meer kon ik niet verzinnen. Allemaal niets.

Met de mijn multimeter de voedingsspanning gemeten. 0,0 V  terwijl hij 12 V zou moeten leveren.

2015 geen probleem, goed duurzaam bezig. Wel vreemd dat made in China dan wel op de doos een etiketje durven te printen met production date 2023-02. Ingepakt in 2023 zeker. 

 


@ggevel 

Waarschijnlijk is zo te lezen de voedingsadapter defect.

Bel (za. tot 17.00 uur) gratis 0800-0402

Dan sturen ze snel een nieuwe.


Ik heb al een nieuwe adapter , de TV ontvanger is aan het opstarten. Top.

Gisteren vrijdag avond 19:50 met de zakelijk chatRobot gechat , toen bleek ik een klein zakelijk abonnement te hebben, maar kreeg wel het telefoon nummer 0800-0403 . Daar na paar keer doorverbonden te worden kreeg ik iemand die dankzij nummerherkenning meteen wist welke apparatuur ik gekregen had, en direkt een nieuwe adapter nog in de verzending zette. Zaterdag bij het postNL punt.

Aangesloten en hij start op, duurt lang. maar binnen 24 uur.