Skip to main content
Beantwoord

Motorola tv-ontvanger omwisselen

  • June 16, 2020
  • 6 reacties
  • 2457 keer bekeken

Johannie
Nieuwkomer

Wil de Motorola ivm traagheid om laten wisselen, hoe te handelen.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Johannie,
Je kunt ze met de servicetool omruilen voor een nieuwer model. Je dient de oude motorola aangesloten te hebben en je kan deze tool alleen gebruiken vanaf je thuisadres. 
Na de aanvraag worden de ontvangers gratis gestuurd naar het PostNL servicepunt en hier dien je de oude ontvangers ook meteen om te wisselen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • June 16, 2020

Hallo @Johannie,
Je kunt ze met de servicetool omruilen voor een nieuwer model. Je dient de oude motorola aangesloten te hebben en je kan deze tool alleen gebruiken vanaf je thuisadres. 
Na de aanvraag worden de ontvangers gratis gestuurd naar het PostNL servicepunt en hier dien je de oude ontvangers ook meteen om te wisselen. 


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Wil de Motorola ivm traagheid om laten wisselen, hoe te handelen.

@Johannie via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Johannie. Welkom op het KPN Forum! Is het gelukt om jouw tv-ontvanger om te ruilen m.b.v. onze servicetool en is het probleem daarmee verholpen? Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Johannie. Welkom op het KPN Forum! Is het gelukt om jouw tv-ontvanger om te ruilen m.b.v. onze servicetool en is het probleem daarmee verholpen? Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat het gelukt is om de tv-ontvangers om te ruilen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Johannie
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 5, 2020

Excuses, het is gelukt hoor. 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Excuses, het is gelukt hoor. 

Wat goed om te lezen dat het is gelukt. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!