Skip to main content

Hallo mijn motorola 1853 valt steeds vaker uit , ik heb dan geenbeeld en geluid meer, de pop up menu's zijn dan wel te zien, dus de TV doet het dan nog, maar alles blijft zwart..

Als ik dan bv overschakel naar een andere zender, komt wel de pop up welke zender en programma, maar het beeld komt niet…

Aan en uitzetten helpt soms, maar het komt steeds vaker voor..heeft u hier een oplossing voor

We hebben er twee, op de slaapkamer hebben we daar (nog) geen last van

Ontvangers om (laten) ruilen voor een nieuwer exemplaar, de Motorola’s worden nu zonder problemen omgeruild.

Kan hier via het forum, dan even je gegevens invullen in je profiel, zodra een KPN medewerker aan je topic toekomt kan deze hem gelijk omruilen, dat gaat maar 1 per keer, zou als de eerste is omgeruild meteen om de tweede vragen.


Hallo @Cris van hoogstraten ,

Je kunt de Motorola's ook zelf omruilen. Daar is een servicetool voor.  Wel één voor één omruilen : 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1

 


Hoi @Cris van hoogstraten, welkom op het forum! :blush: Was het nog gelukt om de Motorola ontvanger via de site om te ruilen?


Ja is gelukt, en ging ook vrij snel…
Alleen de nieuwe installeren..pfftttt

kon het abbonements nummer nergens vinden, en vind de ondersteuning van de site bar slecht, elke link die je aanklikt brengt je weer naar de overzichtspagina, en zo blijven ze je maar rondsturen..
Het is dat ik een 2e ontvanger heb, en daar mijn abbonementsnummer op terug kon vinden, want op de rekening kon ik niets terugvinden


Inloggen in MijnKPN, bovenin kiezen voor "Producten" en dan je thuis abonnement aanklikken. Dan kom je hier uit:

Als je dan kiest voor "Informatie & Instellingen" staat het abonnementsnummer bovenaan.

 


Ik had hetzelfde maar dan met een andere STB. Bij mij hielp het om een andere HDMI ingang op mijn tv toestel te gebruiken.

Je bent zeker niet de enige die hier last van heeft en meerder typen ontvangers hebben er last van.

Of het alleen aan de ontvanger ligt, begin ik te betwijfelen.


Ik had hetzelfde maar dan met een andere STB. Bij mij hielp het om een andere HDMI ingang op mijn tv toestel te gebruiken.

Je bent zeker niet de enige die hier last van heeft en meerder typen ontvangers hebben er last van.

Of het alleen aan de ontvanger ligt, begin ik te betwijfelen.

 

Welke KPN TV ontvangers heb je?

Als het op een andere HDMI ingang wel werkt, ligt het meestal aan de tv.

Of kies je het verkeerde HDMI kanaal op de TV? Dit kan je met de Source knop van de TV AB regelen. 


MIJNKPN kan ook via internet op de PC.

www.kpn.com en kies MIJNKPN