Skip to main content

Goedenavond. 

Ik heb een  moterola vip 1853. Nou ben ik wegens nu pas gebruiken na verhuizing de voedingsadapter kwijt. Ik wou vragen of er een manier is waarop ik een ander kan krijgen

Goedenavond @Rosa20 

De Motorola is sterk verouderd en wordt niet meer ondersteund,je kan hem omruilen voor een nieuwe ontvanger via de Servicetool Apparatuurwissel

laat je weten of het is gelukt?

​​​​​​De omruiltool zou moeten werken als de ontvangers verbonden zijn en minimaal standby staan. Als ze uit staan werkt de tool niet. Kan bij mijn weten overigens alleen via laptop / desktop,

Bedenk ik me net.

 

Als de omruiling niet lukt,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? enz.  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en moderator

En geef een seintje als dit gedaan is.

 


Hi Rosa, welkom op het forum. 

Is het omruilen inmiddels gelukt met de link van Tycha? 


Neee is niet gelukt ik heb er 2 heb er toen een kunnen omruilen en bij deze staat dat ie niet omgeruild kan worden


Ik heb zoals tysha zei even me profiel bijgewerkt. Ik hoop dat het jullie wel lukt


Hi Rosa, zoals besproken kun je morgen de ontvanger omruilen na 15 uur. Je ontvangt hiervan nog een bevestiging binnen enkele minuten. 

Het is met de tool overigens niet gelukt omdat de ontvanger niet aangesloten is, of in ieder geval niet 'online’. Laat je nog even weten of het met de nieuwe goed werkt?