Skip to main content

Tijdens mijn verhuizing ben ik de voedingskabel kwijt van de Motorola VIP1853 ontvanger. Kan ik een nieuwe toegestuurd krijgen of deze omruilen voor een nieuwere versie?

Beste @roco1972 

Deze Motorola 1853 hoort in de museum thuis. 

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen


Deze Motorola kan inderdaad omgeruild worden voor een andere wat meer recentere versie. Een moderator moet dat doen. Vul alvast je profiel in met je adres en klantnummer.


Deze Motorola kan inderdaad omgeruild worden voor een andere wat meer recentere versie. Een moderator moet dat doen. Vul alvast je profiel in met je adres en klantnummer.

Hoe kom je erbij dat de moderator dat moet doen? Dit kan de klant zelf doen, alleen moet ie wel thuis op zijn eigen thuisnetwerk zitten. Zodat het systeem zelf ziet dat het klopt. :wink:


Deze Motorola kan inderdaad omgeruild worden voor een andere wat meer recentere versie. Een moderator moet dat doen. Vul alvast je profiel in met je adres en klantnummer.

Hoe kom je erbij dat de moderator dat moet doen? Dit kan de klant zelf doen, alleen moet ie wel thuis op zijn eigen thuisnetwerk zitten. Zodat het systeem zelf ziet dat het klopt. :wink:

Ja... en dat kastje moet het doen. Maar dat doet het dus niet zonder kabel :wink:


Ja... en dat kastje moet het doen. Maar dat doet het dus niet zonder kabel :wink:

Euh, nee dat klopt inderdaad! :joy::see_no_evil:


Hi roco, welkom op het forum. 

Het lijk mij ook handiger wanneer we de ontvanger om gaan ruilen voor een nieuwe. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit in gang zetten. 

Ik hoor graag van je. 


Roco, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â