Skip to main content
Beantwoord

Motorola VIP 1853 voedingsadapter

• April 18, 2020
  • 7 reacties
  • 271 keer bekeken

Tijdens mijn verhuizing ben ik de voedingskabel kwijt van de Motorola VIP1853 ontvanger. Kan ik een nieuwe toegestuurd krijgen of deze omruilen voor een nieuwere versie?

Beste antwoord door Nick83

Deze Motorola kan inderdaad omgeruild worden voor een andere wat meer recentere versie. Een moderator moet dat doen. Vul alvast je profiel in met je adres en klantnummer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @roco1972 

Deze Motorola 1853 hoort in de museum thuis. 

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 18, 2020

Deze Motorola kan inderdaad omgeruild worden voor een andere wat meer recentere versie. Een moderator moet dat doen. Vul alvast je profiel in met je adres en klantnummer.

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Hoe kom je erbij dat de moderator dat moet doen? Dit kan de klant zelf doen, alleen moet ie wel thuis op zijn eigen thuisnetwerk zitten. Zodat het systeem zelf ziet dat het klopt. :wink:

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 18, 2020

Hoe kom je erbij dat de moderator dat moet doen? Dit kan de klant zelf doen, alleen moet ie wel thuis op zijn eigen thuisnetwerk zitten. Zodat het systeem zelf ziet dat het klopt. :wink:

Ja... en dat kastje moet het doen. Maar dat doet het dus niet zonder kabel :wink:

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Ja... en dat kastje moet het doen. Maar dat doet het dus niet zonder kabel :wink:

Euh, nee dat klopt inderdaad! :joy::see_no_evil:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 19, 2020

Hi roco, welkom op het forum. 

Het lijk mij ook handiger wanneer we de ontvanger om gaan ruilen voor een nieuwe. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit in gang zetten. 

Ik hoor graag van je. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 26, 2020

Roco, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â