Skip to main content

Hallo, na echt een hele poos geen tv te hebben gekeken, wilde ik met het oog op de olympische spelen toch maar weer eens het kastje aansluiten, een Motorola VIP 1903.

Die doet helaas helemaal niets meer (ik heb de originele adapter gebruikt).

Is het mogelijk deze om te ruilen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

dat kan,normaal zou je een omruiltool kunnen gebruiken maar omdat de ontvanger helemaal niet werkt kan je het beste 0800-0402 bellen of chatten.


Hallo @Dennisverhiest ,

Als je echt bijna nooit TV kijkt, dan kun je wellicht beter het TV-abonnement bij KPN opzeggen. Dat bespaart je 10 euro per maand. Je houdt dan internet (en eventueel vast bellen) over. 

De Olympische Spelen zijn te zien via de NPO. De drie NPO-zenders kun je gratis via de ether ontvangen. 

Lees hier hoe je de NPO via de ether kunt ontvangen in HD: 

Er zijn ook andere alternatieven. Zo kun je de NPO-zenders ook gratis via internet bekijken. Via NPO-Start.   

 

En voor de zekerheid toch nog even iets meer info over het omwisselen van de Motorola. Je weet nooit of de tool wellicht toch bij jou werkt.

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. (Wat martijn197108 al vermoed)

En anders morgen vanaf 8.00 (doordeweeks open tot 20.00) bellen met 0800-0402.   

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je van 8.00 tot 20.00 via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)