Skip to main content
Helaas start mijn motorola vip 1963 boven op de slaapkamer niet meer op. Dus geen tv kijken. Ik heb er nog een in de huiskamer staan en deze doet het wel. Ik heb ze ook omgeruild maar er blijft er een niet werken. Heel vervelend.....Kan ik deze wellicht omruilen?



Groet,



Dreumel
Je kunt de apparatuur via de volgende link omruilen
Hi Dreumel. Dat is inderdaad een oudje. Is het gelukt met de link van @Dreetje ? Anders kan ik dit ook voor je regelen.



Laat het me weten.
Hallo Dreetje en Alex de link werkt goed, alleen willen ze hebben dat ik de ontvanger die werkt omruil en die stuk is komt er niet in voor. Ik heb een omruil afspraak gemaakt en rui het apparaat wat stuk is gewoon om. Hoop dat ik dan wel weer 2 ontvangers heb die werken, want daar betaal ik ook voor.

Maar in ieder geval alvast BEDANKT voor jullie hulp.
Hallo Dreetje en Alex de link werkt goed, alleen willen ze hebben dat ik de ontvanger die werkt omruil en die stuk is komt er niet in voor. Ik heb een omruil afspraak gemaakt en rui het apparaat wat stuk is gewoon om. Hoop dat ik dan wel weer 2 ontvangers heb die werken, want daar betaal ik ook voor.

Maar in ieder geval alvast BEDANKT voor jullie hulp.




Dat wilde ik ook voorstellen, ruil de defecte gewoon om en laat het me hier weten mocht het aanmelden van de nieuwe niet lukken. Dan zorg ik ervoor dat de juiste wordt aangemeld hier.
Alleen ben ik bang dat de ontvanger die het nu wel doet, na de omruiling het niet meer doet daar ik die met dat bepaald serienummer moet omruilen. Want het is vreemd dat de ontvanger die het niet doet ook niet in de lijst staat die je krijgt als je de link van Dreetje gebruikt. Net of er maar in ontvanger is ingeschakeld via de experia box. Ik heb laatst wel een abonnement wijziging gedaan, maar heb wel recht op 2 tv ontvangers.
Dat maakt niet uit, mocht dat voorkomen. Dan hebben we dit binnen enkele minuten weer werken als je belt via 0800 0402. Of via het forum, dan is alleen de reactietijd iets langer.