Skip to main content

Goedemiddag

Wij hebben al jaren een abonnement bij KPN voor 2 tv toestellen. En dus ook al jaren twee Motorola's VIP 1853 (productie in 2012) en twee KPN afstandsbedieningen (wit, met code C3, dus voor november 2014).

V.w.b. deze producten heb ik de volgende vragen:

Motorola.
deze zijn beide erg traag en zou deze graag willen omruilen. Hoe kan ik dit regelen?

KPN afstand bediening.
Van de twee afstandsbedieningen doet één afstand bediening het helemaal niet meer en van de andere afstandsbediening doet het matig. Ik wil dus graag twee nieuwe afstandsbedieningen. Ook hier de vraag hoe dit te regelen?

alvast dank voor een reactie.

Groet, Wim dW 

Hallo @Wim DW ,

Via kpn.com/omruilen kun je de Motorola-ontvangers omwisselen voor twee nieuwe ontvangers. 

Noteer je itv-abonneenummer en pincode. Die heb je nodig om de nieuwe aan te melden.

Als het goed is, krijg je daarbij ook nieuwe afstandsbedieningen meegeleverd. 

 


Hallo @Wim DW ,

Via kpn.com/omruilen kun je de Motorola-ontvangers omwisselen voor twee nieuwe ontvangers. 

Noteer je itv-abonneenummer en pincode. Die heb je nodig om de nieuwe aan te melden.

Als het goed is, krijg je daarbij ook nieuwe afstandsbedieningen meegeleverd. 

 

Zoals @Noordzee al aangeeft kun je de Motorola tv-ontvanger omruilen. Nieuwe afstandsbediening kun je aanvragen via: https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/nieuwe-afstandsbediening-aanvragen.htm