Skip to main content
Beantwoord

Motorola VIP1963 werkt niet

  • July 20, 2020
  • 4 reacties
  • 94 keer bekeken

Hallo,

Ik heb twee Motorola vip1963 ontvangers. De ene reageert bijna niet of slaat op hol en de andere reageert niet meer op aan of uit zetten.

Ik wil graag twee andere die het wel doen.

Hoe pakt KPN dit probleem voor mij aan?

groet,

Henk Muileman

Beste antwoord door Noordzee

Hoi @machinehead ,

Je kunt jouw oude Motorola-ontvangers omruilen via een tool.

 

 https://www.kpn.com/service/televisie/omruilen-tv-ontvanger.htm . 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 20, 2020

Hoi @machinehead ,

Je kunt jouw oude Motorola-ontvangers omruilen via een tool.

 

 https://www.kpn.com/service/televisie/omruilen-tv-ontvanger.htm . 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2020

Dank je Noordzee! De omruil afspraak is gemaakt. Tof!


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 20, 2020

HaHa :thumbsup_tone4:   En graag gedaan natuurlijk…. 

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • July 27, 2020

Hi @machinehead , welkom! Ik zie dat je inmiddels geholpen bent, hartstikke fijn! Mocht je in de toekomst nog een vraag hebben dan weet je ons te vinden!