Skip to main content

Heb in de vragen gezocht zonder een oplossing te vinden. Ik kijk itv door in te loggen met kpn-id. Ik wil geen kpn-app downloaden. Alleen npo 3 doet t af en toe. Bij alle andere zenders krijg ik de melding : determining the initialen periode of the provider mpeg-dash. Wat te doen?

Gebruikt u Linux?


Wat is dat en hoe kom ik erachter of dat zo is?  Ik heb een Samsung tablet a10.1 en kijk via Firefox browser.


Dat is dan op Android , duidelijk

Je gebruik niet de KPN ITV app?

Kijk je via de website? Dat is voor kijken met de computer

Op een android systeem gebruik je de app

 

Voor een juiste werking van de itv ITVapp

Is het belangrijk dat Google Chrome up-to-date is,

(dat kun je checken in de Playstore)

en gebruik je de webbrowser van Google Chrome

 


Oh. Ok. Ja. Klopt.


Dus je krijgt deze foutmelding op je tablet?


Klopt.


 

Op een android systeem gebruik je de app

 

Voor een juiste werking van de itv ITVapp

Is het belangrijk dat Google Chrome up-to-date is,

(dat kun je checken in de Playstore)

en gebruik je de webbrowser van Google Chrome

 

Dan zou ik bovenstaande proberen 

 


Nou, ik wil graag lokaal, via mijn kpn  inlogcode kijken zodat ik niet via de app hoef te kijken.


Kijk via de app
voor Android of IOS

Met de gratis app kijk je op je tablet of smartphone (iOS vanaf 10.0 en Android vanaf 5) onderweg via openbare wifi-netwerken, 3G of 4G

 

Kijk online via
de Interactieve TV website

De Interactieve TV website is te gebruiken op je laptop en desktop via Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox en Microsoft Edge.

 

Op de tablet moet je de app gebruiken,lees maar even door https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/de-nieuwe-itv-app-van-kpn-met-chromecast-ondersteuning-448351

 

 


Waar log je dan in met je KPN I’d? En waarom wil je de app niet gebruiken?


Ok. Dat ga ik doen. Hartelijk dank vast voor het meedenken.


Hoi @Imhotep. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutmelding te zien krijgt. Heb je onze iTV app al geïnstalleerd en Google Chrome geüpdatet? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. We horen graag van je!


Hoi @Imhotep. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutmelding te zien krijgt. Heb je onze iTV app al geïnstalleerd en Google Chrome geüpdatet? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. We horen graag van je!

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels verholpen is. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Reageer