Skip to main content

Hoi,

 

Heb sinds vandaag TV van KPN.

Ik heb een MT Logic LE-427118MT (Aldi 2012) en alle voornoemde codes werken niet. Heb ook alle Audiologic codes en 020 geprobeerd zonder succes. Op de afstandsbediening die ik voorheen bij Ziggo had, werkte de TV button wel gewoon.

Heeft iemand nog een suggestie?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi,

 

Heb sinds vandaag TV van KPN.

Ik heb een MT Logic LE-427118MT (Aldi 2012) en alle voornoemde codes werken niet. Heb ook alle Audiologic codes en 020 geprobeerd zonder succes. Op de afstandsbediening die ik voorheen bij Ziggo had, werkte de TV button wel gewoon.

Heeft iemand nog een suggestie?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Zie hier.

Kan je hier iets mee? 


Hoi @Pasqual Bruss ,

Heb je de multitech codes al geprobeerd?:

Ook medion zou je kunnen proberen:

 


Hoi @Pasqual Bruss ,

Heb je de multitech codes al geprobeerd?:

Ook medion zou je kunnen proberen:

 

 

Hoi @martijn197108 

Ik dacht dat hij bedoelde de LG magic Remote koppelen.

Heb ik ook gedaan en ik kan met de LG Magic Remote de KPN tv decoder bedienen. (alleen de pauze knop nog niet gevonden). 

 

Maar ik zie nu dat MT-Logic een merk is.

Mijn excuus voor de gemaakte fout.😉


 

Hoi @martijn197108 

Ik dacht dat hij bedoelde de LG magic Remote koppelen.

Heb ik ook gedaan en ik kan met de LG Magic Remote de KPN tv decoder bedienen. (alleen de pauze knop nog niet gevonden). 

Hoi @joop2011 ,

Volgens mij kan je de terugknop ook als pauze knop gebruiken, maar ik weet dat niet zeker.


 

Hoi @martijn197108 

Ik dacht dat hij bedoelde de LG magic Remote koppelen.

Heb ik ook gedaan en ik kan met de LG Magic Remote de KPN tv decoder bedienen. (alleen de pauze knop nog niet gevonden). 

Hoi @joop2011 ,

Volgens mij kan je de terugknop ook als pauze knop gebruiken, maar ik weet dat niet zeker.

 

Thanks, ga ik proberen.


Dank voor de  reacties. Geen succes helaas.

Volgens de KPN lijst zouden 005 of 009 moeten werken voor MT Logic.

Verder geprobeerd: 022/092/128/171/180/197/216/318/325/020/498/107/168/309/625/716/714/367/030/083/193/200/213/230/239/328 (Audiologic/Multitech/Medion).

 

Bij Ziggo was het zo gepiept. Jammer want voor de rest werkt alles prima.


Je zou nog 001 kunnen proberen.

Misschien weet @PeterG het nog wel?


Hmm,

Houdt de source knop en de ok knop samen ingedrukt voor 5 seconden totdat de rode led op de afstandsbediening brandt. Typ 005 of 009 in voor MT Logic. Daarna nogmaals de ok knop.

Overigens kan je alleen de tv er maar mee aan/uit en harder/zachter zetten. En bronkeuze. Voor alle andere instellingen van de tv heb je sowieso diens eigen bijgeleverde afstandsbediening nodig.


Je zou nog 001 kunnen proberen.

Misschien weet @PeterG het nog wel?

001 doet helaas niets. Dank voor je input.


Hmm,

Houdt de source knop en de ok knop samen ingedrukt voor 5 seconden totdat de rode led op de afstandsbediening brandt. Typ 005 of 009 in voor MT Logic. Daarna nogmaals de ok knop.

Overigens kan je alleen de tv er maar mee aan/uit en harder/zachter zetten. En bronkeuze. Voor alle andere instellingen van de tv heb je sowieso diens eigen bijgeleverde afstandsbediening nodig.

Beide codes doen niets op mijn TV. Dank voor je input!


Als ik google op MT Logic LE-427118MT krijg ik een afstandsbediening.

Maar... is MT logic ook het merk van je tv?


Als ik google op MT Logic LE-427118MT krijg ik een afstandsbediening.

Maar... is MT logic ook het merk van je tv?

@Pasqual Bruss welke fabrikant maakt voor Aldi apparatuur? Zou dat bijvoorbeeld Philips of Sony of welke merk dan ook, dan zou je 1 van die codes kunnen proberen. Maar ja, ik weet helaas niet welke fabrikant die MT Logic bouwt.


Volgens mij gaat het om deze televisie  @PeterG Ik ben bang dat ik verder geen codes voor je heb @Pasqual Bruss dan diegene die op de KPN website worden genoemd. 


Volgens een ander forum stond dat dat multitech is @Dennis Schreve .Maar dat lijkt me ook niet echt een los merk.

Misschien kan @Jeroen_dB een comfort+ AB opsturen om te proberen?


Als ik google op MT Logic LE-427118MT krijg ik een afstandsbediening.

Maar... is MT logic ook het merk van je tv?

Yep, dat is het exacte type inderdaad. Dank voor de moeite!


Volgens mij gaat het om deze televisie  @PeterG Ik ben bang dat ik verder geen codes voor je heb @Pasqual Bruss dan diegene die op de KPN website worden genoemd. 

Dat is hem inderdaad. Bij Ziggo gewoon op de afstandsbediening te activeren. Bij KPN wil het tot nu toe niet lukken.


@Pasqual Bruss : Als ik de link van @Jeroen_dB open, dan lees ik:

De Smart TV's van AudioSonic bieden  …

Misschien werkt dan een van de volgende codes?

150  121  126  179  181  205  284  287 

Bovenstaande code’s staan namelijk vermeld in de handleiding van KPN onder AudioSonic.


Succes!


@Pasqual Bruss : Als ik de link van @Jeroen_dB open, dan lees ik:

De Smart TV's van AudioSonic bieden  …

Misschien werkt dan een van de volgende codes?

150  121  126  179  181  205  284  287 

Bovenstaande code’s staan namelijk vermeld in de handleiding van KPN onder AudioSonic.


Succes!

Geen van allen helaas. In de KPN lijst vond ik bij AudioSonic
005 009 022 092 128 171 180 197 216 318 325

Maar die doen het ook niet.

Dank!


Er is nu zo gerotzooid met de ab…. eerst resetten, dan moet ie wel eerst opnieuw gekoppeld worden met de 5202 (BT).

Daarna opnieuw instellen voor tv

source + ok 5 sec indrukken. Dan 005 intoetsen en ok indrukken. Testen. Werkt het niet dan nogmaals deze laatste handelingen met 009.

Afst.bed. resetten: houdt rood + blauw totdat rode led brandt (na ca. 3 seconden). Dan op ok. Resetten voltooid. Geen koppeling meer met 5202 en instelling tv gewist.


Er is nu zo gerotzooid met de ab…. eerst resetten, dan moet ie wel eerst opnieuw gekoppeld worden met de 5202 (BT).

Daarna opnieuw instellen voor tv

source + ok 5 sec indrukken. Dan 005 intoetsen en ok indrukken. Testen. Werkt het niet dan nogmaals deze laatste handelingen met 009.

Afst.bed. resetten: houdt rood + blauw totdat rode led brandt (na ca. 3 seconden). Dan op ok. Resetten voltooid. Geen koppeling meer met 5202 en instelling tv gewist.

Reset gelukt, opnieuw gekoppeld en daarna 005 en 009 geprobeerd, maar zonder succes.

Dank voor de tip.

Pasqual


Werkt de televisie wel met zijn eigen originele afstandsbediening?


Werkt de televisie wel met zijn eigen originele afstandsbediening?

Ja probleemloos, met de Ziggo afstandsbediening ook.


Ik vrees dat het dan is wat het is.

Bij niet alle merken zullen alle typen nml werken. Dit is vaak het geval bij zgn plakmerken. Zoals MT Logic.

Je kúnt het nog proberen met deze stappen. Ik zou het zelf dan eerst met 9 of met 0 proberen.

bron: http://kpn.com/ab

Snelcode lijst

Samsung

LG

Sony

Philips

Panasonic

Loewe

Grundig

Sharp

LTC

Hisense

Stap 2.

Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.

Stap 3.

Druk op de FastForWard-knop (FFWD).

CONTROLEREN

Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter en source.

Werken de knoppen? Druk dan op de OK-knop. Het bovenste lampje knippert nu 2 keer rood. Werken de knoppen niet? Druk dan op de FFWD-knop en ga dan terug naar afstemmen en probeer het opnieuw.


Ik vrees dat het dan is wat het is.

Bij niet alle merken zullen alle typen nml werken. Dit is vaak het geval bij zgn plakmerken. Zoals MT Logic.

Je kúnt het nog proberen met deze stappen. Ik zou het zelf dan eerst met 9 of met 0 proberen.

bron: http://kpn.com/ab

Snelcode lijst

Samsung

LG

Sony

Philips

Panasonic

Loewe

Grundig

Sharp

LTC

Hisense

Stap 2.

Druk 5 seconden op de Source-knop en voer gelijktijdig het nummer van de snelcode in, totdat het bovenste lampje op de afstandsbediening rood brandt.

Stap 3.

Druk op de FastForWard-knop (FFWD).

CONTROLEREN

Controleer of de volgende knoppen werken op je tv: tv-knop, mute, volume harder/zachter en source.

Werken de knoppen? Druk dan op de OK-knop. Het bovenste lampje knippert nu 2 keer rood. Werken de knoppen niet? Druk dan op de FFWD-knop en ga dan terug naar afstemmen en probeer het opnieuw.

Dank, helaas geen succes. Het is wat het is ben ik bang :-(