Skip to main content

Beste lezer,

Sinds de overstap naar kpn heb ik eigenlijk altijd al problemen gehad met het terugkijken van series op MTV via de app, browser en het streamen naar de chromcast. Het rare is dat het alleen om de zender MTV gaat. Ik kan series niet terugkijken via de laptop, dan blijft de serie maar laden en laden. Hetzelfde is bij het streamen naar de chromecast.

De app verwijderen en opnieuw installeren werkt niet, andere browser werkt niet en het ligt niet aan het internet. Op mijn telefoon doet de zender het wel, maar dat kijkt natuurlijk niet heel fijn. Plus het streamen via mijn telefoon werkt dan weer niet...

Waar ligt dit aan? Ik zou heel graag eindelijk een oplossing willen zien. 

Alvast dank voor het meedenken.

 

Hallo @Ana Claudia ,

MTV streamen vanaf mijn telefoon lukt mij gewoon. Ik gebruik dan de KPNTV-app en klik op het streaming-icoontje. 
 

Zeven dagen terugkijken wordt voor deze zender niet ondersteund volgens dit zenderoverzicht: 

https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm

Daar heeft KPN kennelijk niet de rechten voor. 


@Ana Claudia hier werkt het ook op de itv app. Ik kan gewoon streamen naar chromecast. 


Hi @Noordzee en @Meneertje van der Meertje ,

 

Dank voor jullie reacties en fijn dat het bij jullie wel werkt. Van het zeven dagen terugkijken ben ik bekend en hou ik rekening mee. En streamen doe ik ook via de app naar de Chromecast. Technisch weet ik allemaal hoe het werkt.

Echter blijft het vreemd dat alleen deze zender niet goed werkt, blijft hangen en nooit laadt naar het programma zelf.

 


Hey @Ana Claudia, welkom! Het is inderdaad heel gek dat alleen deze zender bij jou niet werkt. Dus hier zou ik wel verder naar willen kijken. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? En daarnaast aangeven

  • op welk apparaat je de app geïnstalleerd hebt (merk & type + versie van besturingssysteem)?
  • welke browser je gebruikt, en is deze up to date?
  • welk type chromecast heb je (hier is een overzichtje van de types)?

Hi @Erik_ 

 

Gedaan. De app is geinstalleerd op mijn HP Probook 430 G5 en ik heb windows 10 pro, alles is geupdate. Ik gebruik de browsers: edge en chrome en beide zijn geüpdatet, maar werkt ITV niet.

 

De chromecast die ik gebruik is is de tweede generatie.

 

Hopelijk kun je er iets mee. Vandaag weer uitgetest. Helaas werkt Itv (MTV) nog steeds niet op de laptop of via de chromcast. Alleen maar via de app op mijn telefoon.

 

Ik blijf maar hangen op onderstaand:

 

 


Dank je, @Ana Claudia. Ik heb een technische melding aangemaakt hiervoor. Vanuit die melding wordt contact met je opgenomen om dit verder te bespreken en hopelijk op te lossen.