Skip to main content

De My Nick Jr app start al een aantal dagen niet meer op. Ik zie alleen een op en neer bewegend vierkantje in beeld met het logo 'nick jr' op een gele achtergrond met zonnetje. 

Ik zie alleen een op en neer bewegend ………. 

Dat lijkt dan wel een hele andere zender.😂


Klopt. Dat constateer ik hier ook na rode knop.

Zodra een kpn moderator dit leest zal het wel doorgegeven worden. 


Hoi @Ruggiero! Gek dat deze niet wil laden, en dank voor het testen @PeterG! Dan lijkt de kans me klein dat het alleen bij jullie speelt, maar voor de zekerheid: helpt het de ontvanger resetten ook niet? De software wordt dan opnieuw ingeladen en ik ben benieuwd of de app dan wel laadt. Zo niet, laat het weten! Dan trek ik mijn iTV collega's aan de mouw.


De ontvanger staat hier in Eco en start iedere dag en soms meerdere keren per dag al helemaal opnieuw op.


Reset al geprobeerd. Probleem bleef hetzelfde. Ik zie dat er ook nu nog niets veranderd is. 


Check en check, dank beiden! Ook bij een collega werkt het niet meer, dus ik heb mijn iTV collega's gemaild hierover. Zodra ik reactie van ze heb laat ik het hier weten. Ik verwacht dat dit maandag of dinsdag zal zijn. 🙂 Wordt vervolgd! 


Wordt die 'zender' zo slecht bekeken of was ik gewoon de eerste die het meldt? 😆

 

In ieder geval fijn dat het nu wordt opgepakt. 


Ik zal heel eerlijk zijn, ik heb nooit geweten dat die app er was en ik werk al 7 jaar bij KPN. 😅 Dus bij deze ook weer wat nieuws geleerd. Voor zover ik zie ben jij inderdaad de eerste die het meldt, maar wie weet is er via andere kanalen nog wat binnengedruppeld. 


Hoi, @Sanne_M 

De app van nick jr op 50 is er sinds 15 oktober 2020.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2020/10/15/kpn-en-viacom-stellen-my-nick-jr-beschikbaar/


Ik begin langzamerhand een leeftijd te bereiken waarbij ik die app misschien vaker zal gebruiken. Ik heb hem zojuist voor het eerst geprobeerd, maar krijg ook dat springende vierkantje te zien.😎


Ik heb terugkoppeling! Mijn iTV collega's pakken het op, maar het zal niet eerder dan maandag opgelost zijn, kan dus ook later worden. Mocht ik op maandag nog een update krijgen, dan laat ik het weten! Blijf het vanaf dan ook testen, hopelijk is het snel weer in de lucht. 🙂


…. en ik check maar eens. Staat er nu dat ie is beëindigd. 


Oké, ik had het zelf nog niet bekeken. Je bedoeld dat de hele app, dus kanaal 50, beëindigd is? Dat is ook een oplossing... 


Inderdaad. Geheel beëindigd. 


Hoi beiden! Jullie hebben het al gevonden zie ik, maar het klopt. De My Nick Jr. app is er helemaal mee gestopt, alleen was dat nog niet bij ons doorgekomen blijkbaar. 😅 Nu wel, vandaar dat de melding hier ook op is aangepast. Ik zie wel dat er een Nick Jr. app op de Google Play store beschikbaar is, en ook voor de Apple store. Als je een Smart TV hebt of een Chromecast dan kun je die app ook casten, hopelijk komen ze aardig overeen.


Die app is niet beschikbaar in 'je land' 😕


Inderdaad. Het houdt nmm dus op.

Maar. Al bij apps voor kinderen gekeken? Tot 5 jaar al 10 tallen.