Skip to main content

Hallo beste kpn ik wil weer gebruik maken van De my Nick jr. app  omdat ik graag me zusje wil mee laten groeien in De tijd wat ik keek vroeger wil laten op groeien En nu Dat het Er niet meer is wil ik graag weer Dat het terug komt misschien hebben andere mensen Er gebruik van gemaakt En nu Dat het weg is kunnen ze niet hun kinderen plezier geven wat hun verdienen alls hun Tv  Kijken  En jullie kunnen Denken Nick jr. zelf is er nog maar Dingen van vroeger Die wij allemaal alls kind kweken kunnen we niet Doorgeven aan ons broertjes of zusjes of kinderen klein kinderen Denk aan Max En Ruby wonder Team   Nihao kai-lan Dora explora En Dan kan ik 100 Tv programma’s opnoemen maar ook ineens Van De aardbodem is verdwenen op Nick jr. maar allsjeblieft terug het zijn De kinder jeugd waar het omdraait 

Hoi, @Massing . Al zou kpn het willen, hij kan niet meer terug. Dit omdat de zender er zelf mee gestopt is om de app aan te bieden. KPN was hier zelf zelfs door overvallen juli 2022.

Werd eerst gemeld als storing. Later kwam uit de KPN TV afdeling terug dat bij navraag de app was stopgezet door Nickelodeon. Over en uit dus.

Zie: