Skip to main content

Na veel ellende met verstoringen van Interactieve TV de laatste jaren die bekeken werden door een expert van de KPN.Die gaf toe dat er weinig of met veel moeite iets te doen is aan verstoring van Interactieve TV.   De laatste 10 dagen heb ik 100% goed en storing vrij gebruik kunnen maken van Interactieve TV tot vanmorgen 10.30 uur slaat het onheil(haperen en stilstaand beeld) weer toe.Het is om te huilen.Kan dit probleem door de KPN opgelost worden?? Het modem en het kastje op nieuw opgestart,dat maakt niets uit, de zelfde ellende .Kan er iets aan de frequentie,s gedaan worden??

Heeft u een glasvezel of koper aansluiting?


Welke KPN tv decoder heeft u?

Welke Experiabox heeft u?

Wat is uw echte downloadsnelheid. Zie hier om te meten.

Hoe is de TV decoder met de Experiabox verbonden?  Met vaste UTP kabels of Netwerk adaptor?


Het is inmiddels weer goed,vrij van verstoring.Ik heb koper en er zijn destijds 3mensen van KPN langs geweest die mijn aansluiting hebben bekeken en als100% goed hebben beoordeeld bekabeld en zonder problemen.De laatste KPN expert heeft mij verteld dat het probleem niet bij mij zit maar bij de KPN die verstoord wordt door en dat kan van alles zijn volgens de man van de KPN.Later heeft hij mij gebeld en verteld dat hij de frequentie op afstand had bij gesteld dat gaf toen ook een periode van storing vrij kijken.


Het is inmiddels weer goed,vrij van verstoring.Ik heb koper en er zijn destijds 3mensen van KPN langs geweest die mijn aansluiting hebben bekeken en als100% goed hebben beoordeeld bekabeld en zonder problemen.De laatste KPN expert heeft mij verteld dat het probleem niet bij mij zit maar bij de KPN die verstoord wordt door en dat kan van alles zijn volgens de man van de KPN.Later heeft hij mij gebeld en verteld dat hij de frequentie op afstand had bij gesteld dat gaf toen ook een periode van storing vrij kijken.

Hi @gerrit, ik ben blij om te horen dat je verbinding intussen weer goed werkt, dank voor de update! 

Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ons forum is zogezegd voor en door klanten. We hebben hier veel verschillende gebruikers met veel kennis en forumbezoekers die anderen graag verder helpen, zoals Joop en Nick hier in jouw topic. Door vragen te stellen wordt de situatie ook voor anderen duidelijk, dat geldt ook voor mij als moderator. Met andere woorden, hoe meer informatie je hier deelt, des te beter we je kunnen helpen :) 

Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.