Skip to main content

Als we ongeveer 10 minuten tv kijken krijgen we de melding,

zsp naar een andere zender en weer terug. We hebben tv ontvanger goed aangesloten en herstart al vele malen. 
 

wij hebben dit probleem al vaak aangegeven! Hoe lossen we dit op?

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @CorrievWeelden, ik lees dat je na 10 minuten een foutmelding te zien krijgt dat je moet zappen naar een andere zender. Dat is natuurlijk niet hoe het hoort, goed dat je een seintje geeft.

Het is vrij druk op het forum, waardoor we niet eerder bij je topic zijn. Hoe staat het er intussen voor, speelt dit nog? Zo ja, vul dan ook meteen je gegevens in je forumprofiel in en laat het me weten. Dan kan ik je gegevens erbij pakken en help ik je graag verder.


Goedeavond,

 

dank voor uw bericht, het probleem is nog niet verholpen ondanks de verkregen adviezen van KPN zoals de laatste het opnieuw downloaden van de software.

 

verneem graag

 

fam van Weelden


Gebruikt u dit soort dingen? 

 


Ja idd die gebruiken wij on de draadloze tv verbinding tot stand te brengen

 

Dion van Weelden


Dat is niet best. Welk type is het? De 200?


@CorrievWeelden Dat is goed om te weten. Net als Joep ben ik wel benieuwd naar welke Draadloze Verbindingsset je hebt. Daarnaast hebben we ook handige stappen om een storing met de Draadloze Verbindingsset op te lossen. Ik raad je aan om die te doorlopen, heb je via die stappen ook de software opnieuw op de adapters gezet? Die stap is heel belangrijk.


Het draadloze verbindingsset dat wij hebben is de DVS1200, we hebben hele stappen voor nieuwe software opgevolgd zoals geinstrueerd door KPN.


@CorrievWeelden Jammer dat 't geen verschil maakt. Het lijkt erop dat de Draadloze Verbindingsadapters last hebben van verstoring op het elektriciteitsnetwerk, waardoor je de foutmelding te zien krijgt. De manier waarop ze aangesloten zijn (rechtstreeks in het stopcontact, niet in een stekkerdoos) is belangrijk en goed om te controleren. Het kan ook helpen om ze eens in een ander stopcontact aan te sluiten. 

Daarnaast raad ik je aan om de tv-ontvanger eens een tijdje rechtstreeks met een internetkabel aan te sluiten op de Experia Box. Dat kan je eventueel doen met de gele kabel die bij de tv-ontvanger is geleverd. Ik ben benieuwd of het dan goed werkt, dat wijst ook aan waar de oorzaak zit.


Goedemiddag,

dank voor de adviezen maar die hadden wij al eerder ontvangen en gecontroleerd. de Experia box rechtstreeks aan te sluiten lijkt me niet zo een beste optie want dan ligt er een kabel van 8 mtr door twee kamers heen en volgens mij was dat ook precies niet de bedoeling van draadloos internet.

 

dion

 


@CorrievWeelden Hi Dion, het tijdelijk aansluiten met een kabel is niet per sé de permanente oplossing. Het is alleen nodig om te testen wat er dan gebeurt, zoals ik al aangaf vertelt het veel over waar we de oplossing moeten zoeken. Vandaar mijn vraag om dit te proberen. Je kunt natuurlijk ook telefonisch of via chat contact opnemen met onze klantenservice voor directe hulp hierbij, als je dat prettig vindt.