Skip to main content

Na ongeveer een kwartier stop het TV beeld bij regio TV. de schermbeveiliging van google komt in beeld. Bij NPO hebben hier geen last van. Bij instellingne heb ik niet iets kunnen vinden ove rhet uitschakelen van het beeld. Weet iemand een oplossing hiervoor?

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Heb je al gekeken bij instellingen en screensaver?


Dit gaat over de TV+ decoder DIW7022 @joop2011 . Andere ontvangers hebben geen Google screensaver.

@beerzwaan 

Ik neem aan dat je de app RegioTV bedoelt. Want gewoon via de TV+ functie naar de regionale zender kijken omzeilt sowieso die screensaver.

Gebruik je die app voor een regionale zender die niet in jouw provincie wordt aangeboden?

Ik heb deze Google screensaver op 2 uur gezet. Langer kan helaas niet. Iedere keer ‘iets’ op de box bedienen en die 2 uur gaat vanaf dat moment opnieuw in. Zo kan je het aan de gang houden.


@PeterG, waar vind ik de screensaver? Het is inderdaad de app RegioTV en wordt voor een zender gebruikt die niet in de regio valt.


Tandwiel → apparaat → apparaat voorkeuren → screensaver (9-de optie).


@PeterG, dank je wel. Heb het gevonden. Werkt de optische uitgang ook van de TV+ ontvanger?


Ja. Mogelijk moet je die via het menu wel nog aan zetten ( onder weergave en geluid volgens mij).

Hier is de audio versterker ermee verbonden.Â