Skip to main content

Sinds 21-2-2022 adreswijziging door gegeven. Tot op heden nog steeds geen signaal via glasvezel op nieuw adres. Bij klantenservice wordt steeds we bellen u terug, maar helaas dar gebeurt ook maar niet. Inmiddels na 2maanden best wel radeloos

Ik snap dat je baalt. Wat zegt www.kpnnetwerk.nl als je de status opvraagt? Dat doe je door je postcode en huisnummer in te vullen. 


Glasvezel beschikbaar


Ojee @67Anita, dit loopt niet helemaal soepel dus 🙁

Heb je wel op een andere manier verbinding met het internet? Of zit je nu helemaal zonder?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Het gaat om mijn adres en ja het gaat totaal niet soepel. Ik kan niet op de link klikken voor het profiel. 

 


Beste maja ik had deze vraag gesteld namens mijn dochter, zij zal morgen ook op dit forum inloggen, zodat ze de nodige gegevens kan invullen, alvast bedankt voor deze reactie.


Correctie: ze is ingelogd 


@2 maand jij bent de dochter? Kom je er wel via deze link? klik!


@Maja_ Ja, dat ben ik en ik heb alles ingevuld


Hoi @2 maand . Leuk je even gesproken te hebben.

Er komt maandagochtend een monteur.  Ik hoop vurig dat die het probleem ter plekke kan oplossen. Mocht dat niet zo zijn, laat mij het hier weten! 


@Erwin_ ik wou nog even laten weten dat het inmiddels is opgelost. Bedankt voor je goede en snelle hulp! 


@Erwin_ ik wou nog even laten weten dat het inmiddels is opgelost. Bedankt voor je goede en snelle hulp! 

Super fijn zeg, goed dat je @Erwin_ en ons even op de hoogte brengt.

 

En als er iets is het forum is er altijd, we helpen graag 🤓