Skip to main content

Wanneer krijg ik mijn gratis tv wacht al 6 maande na mij nieuwe abonnement kpn onwaardig wij worden het wachten zat en KPN dus ook kom toch eindelijk over de brug met deze tv

Ā 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

HalloĀ @Adri TrouwborstĀ haal s.v.p. z.s.m. je adresgegevens weg uit het bericht, dit is een openbaar forum.

dit doe je door r.o. op de 3 ā€¦Ā te klikken en op bewerken en opslaan.

Hoeft niet meer, een moderator heeft het al aangepast.

Ā 


En @Adri TrouwborstĀ 

Je kan beter een eigen topic hiervoor starten.

Deze topic gaat over heel iets anders.

Ā 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.Ā 


Hi @Adri Trouwborst. Met de postcode en het huisnummer in je bericht zie ik wel een bestelling. Maar dat gaat alleen om het toevoegen van 2 tv-ontvangers en het opnemen pakket. Daar staat niks in over een welkomstcadeau of een nieuwe bestelling.Ā 

Zou je in je profiel het juiste klantnummer willen vermelden? En een screenshot maken van de bevestiging van de bestelling waar staat dat je het welkomstcadeau van ons krijgt?


Al ongeveer 10 keer gereageerd op de KPN antwoorden maar nog steeds niets opgelost zelfs een winkel moest ik opgeven aan de KPN waar ik de tv zou kunnen halen maar helaas de winkel weet van niets!!!

hoe is dit allemaal mogelijk de bestelling heb ik in maart/april geplaatst voor 3 aansluitingen voor de tv en een aanpassing van het telefoonabonnement dus een geheel nieuw abonnement waarom moet dit nu allemaal zo lang duren? belooft is belooft ik heb alles nog na gevraagd zowel in de winkel in Gouda waar het allemaal begon en bij de aanmelding van mijn nieuwe abonnement het was een heel aardige vrouw aan de telefoon en bevestigde de ontvangst van de gratis telefoonĀ  wij waren erg blij hiermee maar helaas nog steeds niets van de KPN KPN wees KPN waardig en geef deze gratis tv het gaat nu zo langzamerhand een principe kwestie worden!. Ik ben bijna 80 jaar en voel me aan het lijntje gehouden worden de tv kan ik heel goed gebruiken. de bestelling is toch bekend bij de KPN is niet niet heet geval dan is dat zeer slordig van de KPN wij hopen eindelijk op een oplossing en deze zaak af te kunnen sluiten KPN kom op zeg! Groeten Adri Trouwborst Stolwijk


@Adri TrouwborstĀ ik moet uitgaan van wat er in de systemen staat. Ik zie op de postcode en het huisnummer dat je me aangeeft een klantnummer dat eindigt op 118. Bij dat klantnummer is op 23 januari een bestelling gedaan op een lopend pakket. Dit gaat om het toevoegen van 2 tv-ontvangers en het opnemen pakket.Ā 

De tv is een korting die je krijgt bij een nieuwe bestelling. Het pakket dat je nu hebt loopt sinds 2020.Ā Als het om een ander klantnummer gaat hoor ik dat graag. Als er een bevestiging is waarin de tv wel staat ook. Maar zonder bevestiging kan ik geen aansturing doen om je een welkomstcadeau te sturen.Ā 


Dan staat alles verkeerd in jullie systeem daar ligt de fout dus, wij waren inderdaad al klant,maar alleen voor de telefoon,toen wij de volledige overgang naar de televisie en telefoon de telefoon voor ook een andere omvang werden wij dus volledig een nieuwe klantĀ  zo isĀ mij verteld vanaf de winkel in Gouda en bij de bestelling bij KPN wat waren wij blij en nu volgt er al een half jaar een toezegging van de KPN gedaan via de winkel en de medewerkers van de KPN erĀ was dus geen enkel probleem de tv zou ontvangen worden Wat is er bij de KPN aan de hand met de communicatie ? dan gaat er toch iets niet goed bij de KPN waar wij nu de dupe van worden!.Dus moet er nodig iets op de schop bij de KPN om dergelijke fouten voor de klanten te verbeteren dus wij worden de dupe van de fouten van de KPN dit moet toch niet kunnen geef ons gewoon die gratis tv dan is alles opgelost.Dit is toch de KPN onwaardig! kom op zeg met deze gratis tv beloofd is beloofd zowel in de winkel als op jullie kantoor wat was men toen vriendelijk maar jullie laten het nu afweten dit kan toch niet waar zijn!.Kom opĀ  met die tv Wij blij en de KPN blij waarom was er vorige week dan een winkel toegewezen waar ik de tv zou kunnen halen in Stolwijk en nu weet men weer van niets wat een puinhoop zeg jullie wisten het dus wel maar de winkel niet! het wordt een steeds grotere puinhoop komop KPN kom eindelijk over de brug!. groeten Adri Trouwborst


@Adri TrouwborstĀ ik moet uitgaan van wat er in de systemen staat. Ik zie op de postcode en het huisnummer dat je me aangeeft een klantnummer dat eindigt op 118. Bij dat klantnummer is op 23 januari een bestelling gedaan op een lopend pakket. Dit gaat om het toevoegen van 2 tv-ontvangers en het opnemen pakket.Ā 

De tv is een korting die je krijgt bij een nieuwe bestelling. Het pakket dat je nu hebt loopt sinds 2020.Ā Als het om een ander klantnummer gaat hoor ik dat graag. Als er een bevestiging is waarin de tv wel staat ook. Maar zonder bevestiging kan ik geen aansturing doen om je een welkomstcadeau te sturen.Ā 

KPN kom nu eindelijk over de brug en stuur de gratis tv dan is alles opgelost!.

Ā 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Al ongeveer 10 keer gereageerd op de KPN antwoorden maar nog steeds niets opgelost zelfs een winkel moest ik opgeven aan de KPN waar ik de tv zou kunnen halen maar helaas de winkel weet van niets!!!

hoe is dit allemaal mogelijk de bestelling heb ik in maart/april geplaatst voor 3 aansluitingen voor de tv en een aanpassing van het telefoonabonnement dus een geheel nieuw abonnement waarom moet dit nu allemaal zo lang duren? belooft is belooft ik heb alles nog na gevraagd zowel in de winkel in Gouda waar het allemaal begon en bij de aanmelding van mijn nieuwe abonnement het was een heel aardige vrouw aan de telefoon en bevestigde de ontvangst van de gratis telefoonĀ  wij waren erg blij hiermee maar helaas nog steeds niets van de KPN KPN wees KPN waardig en geef deze gratis tv het gaat nu zo langzamerhand een principe kwestie worden!. Ik ben bijna 80 jaar en voel me aan het lijntje gehouden worden de tv kan ik heel goed gebruiken. de bestelling is toch bekend bij de KPN is niet niet heet geval dan is dat zeer slordig van de KPN wij hopen eindelijk op een oplossing en deze zaak af te kunnen sluiten KPN kom op zeg! Groeten Adri Trouwborst Stolwijk

KPNĀ  los deze zaak op er zijn fouten gemaakt door de KPN door toezegging van deze gratis , zowel in de winkel in Gouda als de medewerkers/ster via de telefoon met KPN beloofd is beloofd,en stel de klanten niet teleur door foute voorlichting waar de klanten teleurgesteld door worden KPN fout en beloofd zijn hier zegek van kracht!kom op met die gratis tv.!.

Ā 


Heb je een bevestiging van de tv, die je kan tonen? Als dat zo is, dan zou je hier een foto kunnen plaatsen.

Ā 

Mochten er NAW gegevens op staan, dan deze even onleesbaar maken, ipv dat dit een openbaar forum is.


Inderdaad heb ik een bevestiging gehad met de mededeling dat ik kon kiezen om de tv af te halen in Stolwik ik heb gekozen voor Bertus Service in Stolwijk ik ben daar heen gegaan maar stond voor joker want zij wisten nergens van!deze bevestiging kan ik door de gaos onstaan met de communicatie met de KPN niet meer vinden KPN stop met jullie Onzin verhalen er staat installatie van 2 x 1 tv dit zijn er 3 met een volledige overstap van Cayway naar de KPN duidelijker kan het niet hou hiermee op en stuur de gratis tv wat een oplossing na al die ellende ik geef toch niet op ik moet mijn gelijk halen waar ik rvht op heb volgensĀ  jullie bevestiging via diverse instanties bij KPN groeten Adri Trouwborst adres bij jullie bekend al zeker 50 jaar klant


Het is heel simpel.Ā  Kpn kan blijkbaar niets terug vinden van deze afspraak.Ā  Jij zal dus aan moeten tonen dat die afspraak er is/was. Zonder bevestiging geen tv.


@Adri Trouwborst

Weet u zeker dat het om een gratis televisie ging?

Als ik de recente en afgelopen acties van KPN bekijk, dan zie ik op deze pagina;

Dat de gratis TV van 9 januari 2023 tot en met zondag 29 januari 2023 liep. Op 23 juni 2023 tot en met zondag 25 juni 2023 wasĀ de volgende actie met een gratis televisie. In de tussenliggende periode van 29 januari tot 23 juni 2023 is er geen actie geweest met een gratis televisie. Wel was er gedurende de periode dat u bestelde een actie van ā€œ1 jaar gratis KPN TV+ā€.


Misschien zou u eens kunnen kijken in uw e-mail, u zou een e-mail bevestiging hebben moeten ontvangen ten tijden dat u de wijziging heeft aangevraagd. De e-mail herkent u aan het onderwerp ā€˜Bedankt voor uw bestellingā€™ en deze e-mail is afkomstig van noreply@kpn.com.

Hierin zou vermeld moeten staan wat de actie betrof, ook zouden hierbij - voor zover ik mij kan herinneren - ook actievoorwaarden bijgevoegd moeten zijn. In deze actievoorwaarden valt te lezen dat:

  1. Het aantal beschikbare {product} is beperkt. Wanneer deze niet meer leverbaar zijn zal het actieaanbod komen te vervallen.
  2. Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internet abonnement bij KPN hebben gehad.
  3. Het cadeau wordt uitgeleverd op het adres waarop de lijn is aangevraagd, en mag alleen op dat adres met handtekening in ontvangst worden genomen. Het pakket kan niet bij de buren afgegeven worden. Bij geen gehoor wordt het pakket aangeboden bij een PostNL-punt in de buurt. Daar kan het pakket met een geldig legitimatiebewijs binnen Ć©Ć©n week worden afgehaald.

Hieruit kan direct worden opgemaakt dat er geen keuze gemaakt kan worden waar u de televisie kunt afhalen, de televisie wordt sowieso al opgestuurd en bij niet thuis, aangeboden op een afhaalpunt.

Ā 

U spreekt over "2 x 1 tv dit zijn er 3 met een volledige overstap van Cayway naar de KPNā€ een soortgelijk iets wordt bij alle klanten die internet + televisie bestellen vermeld. Dit betekent dat de televisies die u in huis heeft geĆÆnstalleerd worden (of zijn) door een monteur. Dit betekent dus niet dat u 1 of 2 televisies krijgt als cadeau.

Of u recht heeft op een televisie staat in de Bestelbevestiging en zelfs dan nog hangt het ervan af of u aan alle voorwaarden voldoet. Let wel, een medewerker in de winkel kan niet bepalen of een klant aan alle voorwaarden voldoet. Het enige wat ze doen is bestellingen afhandelen en producten verkopen. Inhoudelijke informatie verstrekken over abonnementen kunnen ze niet, net zo min als dat ze weten wat de actievoorwaarden zijn bij lopende acties.

Bij producten (televisies, soundbars, tablets etc.) geldt over het algemeen dat iemand 6 maanden geen klant had mogen zijn om in aanmerking te komen voor de actie.

Ā 

Advies is en blijft hierom: Duik in uw e-mail, zoek naar zoveel mogelijk informatie omtrent de toegezegde televisie en kijk ook goed naar de bijbehorende actievoorwaarden. Mondeling kan er heel veel toegezegd worden maar je daarmee sta je niet sterk.


In de periode van mijn bestellingen was er wel degelijk een aanbod van gratis tv anders zou er nietĀ om gevraagd hebben en zou het niet beloofd zijn door de KPN zowel telefonisch waar ik helaas geen bewijs van heb als via e-mail anders had ik het niet zo spoedig gedaan zelfsĀ in de winkel in Gouda 100% werd mij deze bevestiging voor 100% gegeven als de KPN vol blijft houden dan zijn zij totaal verkeerd bezig waar ik de dupe van ben!.kom op KPN laat je ware gezicht zien beloofd is beloof via e-mail als per telefoon! Hoe lang moet ik nog door vechten groeten Adri Trouwborst


Hi @Adri Trouwborst. Ik heb voor je gekeken. Je voldoet niet aan de voorwaarden voor het ontvangen van een gratis tv als welkomstcadeau. Het spijt me zeer dat op deze manier in de winkel een belofte gemaakt is die niet nagekomen kan worden. Maar het eindresultaat kan ik niet veranderen.Ā 

Ik begrijp je frustratie hierover. Maar wil je met klem vragen in andere topics hetzelfde bericht te herhalen. Dit valt onder spam en is tegen de huisregels van het forum.Ā 


Reageer