Skip to main content
Beantwoord

Na aantal uren gaat HD onvager van zelf uit

  • December 28, 2020
  • 1 reactie
  • 51 keer bekeken

Ik luister momenteel naar NPO2 top 2000. Na een aantal uren gaat de HD ontvanger uit zichzelf uit en moet ik deze via de afstandsbediening weer aanzetten wat heel irritant is. 

Is dat na een aantal uren automatisch uitschakelen een ingebouwde optie dat uitgeschakeld kan worden of is dit een defect. 

 

Peter L.oth

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Peter-Loth,

Dit is automatisch ingesteld na ongeveer 6 uur. Je kan dit verlengen via Menu → Instellingen → Standby en dan de tijd aanpassen naar 24 uur. Dan zal de ontvanger pas na 24 uur automatisch uitschakelen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • December 28, 2020

Hallo @Peter-Loth,

Dit is automatisch ingesteld na ongeveer 6 uur. Je kan dit verlengen via Menu → Instellingen → Standby en dan de tijd aanpassen naar 24 uur. Dan zal de ontvanger pas na 24 uur automatisch uitschakelen.