Skip to main content

Na blikseminslag doet mijn tv ontvanger het niet meer, krijgt geen voeding meer. Gaarne nieuwe opsturen. 

Goedemorgen @TLC , 

Het kan een aantal dagen duren voor een moderator dit oppakt. Het is druk op het forum. 
 

Ik kan me voorstellen dat je dit snel geregeld wil hebben, je kunt dan het beste gratis bellen 

0800 0402 


Hoi @TLC. Welkom op het KPN Forum! Het is inderdaad erg druk hier. Ik zag dit topic toevallig voorbij komen. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als er nog geen nieuwe tv-ontvanger wordt toegestuurd, laat dan je gegevens achter in je KPN forum profiel. Dan help ik je verder! Laat je een berichtje achter in dit topic? Ik hoor graag van je!


Hoi @TLC. Welkom op het KPN Forum! Het is inderdaad erg druk hier. Ik zag dit topic toevallig voorbij komen. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als er nog geen nieuwe tv-ontvanger wordt toegestuurd, laat dan je gegevens achter in je KPN forum profiel. Dan help ik je verder! Laat je een berichtje achter in dit topic? Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten in het KPN forum profiel. Ik ga er vanuit dat inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat je een nieuwe tv-ontvanger hebt gekregen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!