Skip to main content

Vorige week woensdag gebeld, dat TV ontvanger was overleden…niks van restten of software verwijderen of harde reset mocht baten. Servicedesk medewerker constateerde hetzelfde en zou aanvraag doen voor nieuwe TV ontvanger, maar tot op heden nog niks gehoord of ontvangen???!

Vorige week woensdag gebeld met een zeer vriendelijke medewerker van jullie. Geconstateerd dat harde reset en dergelijke niet meer mag baten bij mijn tv-ontvanger. De medewerkster heeft een nieuwe TV-ontvanger aangevraagd voor me, wat nogal lastig was geloof ik. Vrijdag 1 juli zou deze bij Gamma in Scheveningen haven bezorgd worden, maar ik heb geen SMS of e-mail gehad dus er is iets niet goed gegaan.

**************

*Admin: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy en verplaatst naar bestaand topic


Dat heb ik ook wel meegemaakt.Dan zou het kunnen dat zij de ontvanger op actief zien staan en het verzoek afketsen (zelf van KPN medewerker gehoord)Nu lijkt mij dat je de stekker er uit moet halen en dan opnieuw gaan bellen naar 0800-0402.


Dank voor je reactie. Stekker is er al die tijd al uit en telefoonnummer is telkens te lange wachttijd, dus dacht “laat ik het eens op forum proberen”. Heeft dus ook weinig nut :(


Oke,je kan proberen te chatten.Of anders wachten op een KPN medewerker op het forum maar dat duurt meestal langer. Chatten kan via https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm als je dan naar beneden scrollt zie je staan chat met ons.Bij mij werkt chatten altijd prima.


@Mistralrafe Met iets meer geduld zal een moderator van dit forum dit oppikken en e.e.a. voor u verzorgen. Als u uw gegevens zoals postcode, huisnr, abonnementsnr. alvast invult in uw forumprofiel ( dit is alleen zichtbaar voor de moderators en u zelf) gaat het sneller :wink:


Goedemiddag @Mistralrafe! Welkom en goed dat je hier aan de bel trekt! 
 

 dus dacht “laat ik het eens op forum proberen”. Heeft dus ook weinig nut :(

Als je snel en direct een antwoord op je vraag wenst, is ons Forum niet het juiste kanaal om contact met ons op te nemen. Het idee van het KPN Forum is dat klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar van tips en elkaar van tips en advies voorzien over KPN-gerelateerde zaken. Medewerkers van KPN, zoals ik, zijn ook aanwezig. We zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat alle informatie goed vindbaar is. Als je er onderling echt niet uitkomt kunnen we inhoudelijk bijspringen, maar we kunnen niet direct op vragen reageren, zeker niet als het wat drukker is.
Als je dus snel en persoonlijk contact wilt, kun je het beste bellen met met de klantenservice via 0800-0402 of chatten via de website. 

Dan weet je dat in ieder geval voor een volgende keer 
:wink:.

Op basis van je klantgegevens in je Forum profiel, heb ik een omruilafspraak in orde gemaakt: de nieuwe TV ontvanger is vanaf morgen af te halen bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Details heb je per e-mail. SMS en een privébericht gekregen. Laat je weten of de nieuwe TV ontvanger het probleem opgelost heeft?


Bedankt voor je antwoord en de omruil afspraak. Ik heb m’n vraag hier gesteld, omdat de telefoonlijn me er telkens uitknikkerde ivm te lange wachttijden. Inmiddels met nieuwe tv ontvanger weer twee keer uitgebreid aan de telefoon gehangen en nog is niet opgelost. Donderdag komt monteur, hopelijk kan die het software laden-probleem oplossen.


Jammer dat de nieuwe TV ontvanger het probleem niet opgelost heeft: ik ben benieuwd naar de bevindingen van de monteur! :fingers_crossed_tone4:

Met de extra bundel van 100GB die je hebt gekregen, kun je trouwens ook tv kijken via KPN iTV: Overal en altijd online met je extra databundel (totdat de verstoring opgelost is, kan het tegoed altijd met kosteloos opgewaardeerd worden via onze klantenservice).