Skip to main content

Nadat al een aantal dagen opgenomen programma’s bij het kijken daarvan plotseling stilstonden of uitvielen vandaag, conform advies op website KPN, via de instellingen een ‘frisse start’ gedaan van de tv ontvanger.

Daarna werken alleen  de aan/uit toetsen en de volumetoetsen nog op de KPN interactieve afstandsbediening.

Via de website kom ik geen stap verder. Iemand tips? Kan dus niet zappen, niet naar het menu, niet de gids etc.

Beste @jeannetwee 

Zou je de TV ontvanger eens op de volgende manier willen resetten als het niet lukt met de afstandsbediening?

Zou je daarna eens willen kijken of het weer werkt?


Dankjewel Dennis, deze manier van resetten heeft zeker geholpen.

De afstandsbediening werkt weer. Ik ga vanavond nog eens proberen of eerder opgenomen programma’s nu ook weer zonder problemen te bewonderen zijn.

Fijn dat je zo snel gereageerd hebt.


Laat het maar even weten of de opnames hebben gewerkt. :wink:


Helaas niet Dennis.

Tijdens het bekijken van zo’n opname van eerder vanavond stond het beeld plotseling even stil om daarna weer, zonder mijn tussenkomst, verder te gaan. Weer zo’n 10 minuten later stopte de opname, zwart scherm en daarna verscheen het ‘venster’ waarin je kunt kiezen de opname af te spelen. Helaas weer vanaf het begin daarvan. Dit zijn de problemen die vorige week begonnen en waarbij het beeld bij het bekijken van opnames regelmatig stil stond en de tv nergens meer op reageerde.

Zo kwam ik, via KPN website, uit bij de ‘frisse start’ van de tv-ontvanger met het uiteindelijke resultaat van een niet correct werkende afstandsbediening. Maar dit laatste is, dank zij jouw advies, gelukkig verholpen nu.


Beste @jeannetwee 

Fijn dat het probleem is verholpen, en dat ik een goed advies heb kunnen geven. 


Ik heb een andere tv-ontvanger namelijk een Arris. Hierop zit geen aan en uit knop, alleen een knop bovenop. 

Graag advies.