Skip to main content

Na gebruik van de PlayStation werkt het TV kastje niet meer. Modem en kastje reset, alle kabels uitgewisseld en HDMI poorts geruild. Kreeg het gisteren naar uuren aan de praat, nu doet die het weer niet. Melding: voeding van apparaat fout contoleren. Bij het zappen komt heel kort een rood REC in beeld. Heeft iemand de oplossing?

Hi @Kathleen l en welkom op het forum! Wat gek dat dit gebeurt. 😕 Delen de Playstation en de tv-ontvanger de HDMI kabel misschien? Wat als je een andere (nieuwe) HDMI kabel pakt, en die aansluit op de Playstation en de TV, werkt het dan wel? Controleer dan ook of je het juiste HDMI kanaal geselecteerd hebt. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt! 


Hallo Sanne. Ik heb de HDMI kabels omgewisseld en ook de ingang op de tv geruild. Zal het aan het tv kastje kunnen liggen? Bij het herstarten ging die ook alleen tot 70% en dan de foutmelding. 


En ik bedoelde dat na spelen op de PlayStation de TV niet meer werkt. Tv weer aan de praat gebracht naar uuren sleutelen en meerdere restarts. PlayStation nu afgekoppeld maar dat valt hier niet goed 


Gaat de tv-ontvanger ook helemaal van de stroom af op het moment dat je de Playstation gebruikt? Het kan dan namelijk wel even duren voordat hij weer opgestart is, maar je kunt de ontvanger sowieso een frisse start geven. Dan reset je hem namelijk, en dan loopt hij hopelijk weer als een zonnetje. Zo niet, dan hoor ik het graag! 


Die melding geeft een Samsung televisie als er geen signaal via hdmi binnen komt van de ontvanger. De ontvanger kan dan 

Stroomloos zijn

of

Uit staan in eco modus.

Â