Skip to main content

Na haperingen van het beeld loopt geluid niet meer synchroon op de KPN Soundbox

• May 20, 2025
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

dRichardK
Helper
Forum|alt.badge.img

Na zender hapering loopt het geluid niet meer synchroon. Aangesloten op de wifi100mb+ uitstekend signaal. Sommige zenders waaronder een rtl5 hapert soms, het beeld staat een tel stil en gaat dan weer verder . Maar het geluid loopt dan soms bijna 2seconde voor op het beeld. Als je dan even van zender wisselt loopt het weer redelijk goed.

Wat beter werkt is een paar seconde terugspoelen 

Hebben meer mensen hier last van?.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@dRichardK . Welkom hier.

Heb je ook de mogelijkheid om het (tijdelijk) met een netwerk kabel te proberen die rechtstreeks op je modem is aangesloten?

dRichardK
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • May 28, 2025

Dat zou kunnen ik heb alleen geen kabel van 15 meter 🤣

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 30, 2025

Ja, heb ik ook! Heb ik ook al eens gemeld. Het gebeurde bij ons altijd via wifi. Sinds kort is onze box bedraad aangesloten en heb ik nog niks gehoord.

Bij ons gebeurd het ook altijd pas na 1,5 uur kijken (zelfde zender, bvb voetbal). En het valt vooral op als je mensen ziet praten, de lippen lopen dan net niet sync. Maar daardoor wel vervelend. Echt een verschil van 2 seconde zijn wij nog niet tegengekomen.Â