Skip to main content

Na de nieuwste update duurt het weer eeuwigheid voor er geluid is bij het zappen. En sommige zenders zijn ineens weer zonder geluid.

Baal als een stekker, als ik dit had geweten was ik nooit naar kpn overgestapt. Waardeloos dit.

Hoi @Dreamerman, bedankt voor je feedback! Dat is niet fijn TV kijken.
Hoe heb je je geluidsinstallatie aangesloten en hoe heb je het ingesteld op je apparaten?

Ik heb hier ook twee relevante artikelen over:


De kpn box zit op tv aangesloten via hdmi en de soundbar op de hdmi e arc van de tv. De laatste tv box update heeft alles kwa geluid weer verslechterd. Voor die update was het hier prima. Na de update duurt het geluid krijgen bij zappen weer lang. En bij tvgids bekijken ook. Echt knap irritant. Bij programmas terug kijken komt soms geen geluid. Dan moet je eerst weer het programma beeindigen en weer opnieuw starten. Jullie hebben de boel nog niet op orde.


Heb t zelfde, geluid enkel via tv aangesloten, blijft echt een waardeloos produkt.

 

Ook bv vanuit standaard tv naar netflix, geen geluid  terug naar tv, dan weer naar netflix ==> wel geluid.

Echt bullshit ook dat met allemaal gare workarounds moet werken om een beetje normaal kpn+ te kunnen kijken.

Betere naam is vooralsnog kpn tv- ipv tv+


Bedankt voor de terugkoppeling @Dreamerman, hoe heb je het geluid ingesteld staan op de TV? Zoals je t beschrijft is wel de geadviseerde manier van aansluiten.

@twister1977, als je issues ervaart wil je hier dan een eigen topic voor aanmaken in plaats van te reageren in verschillende topics van andere mensen? Dit is niet productief en maakt het snel onoverzichtelijk


Bedankt voor de terugkoppeling @Dreamerman, hoe heb je het geluid ingesteld staan op de TV? Zoals je t beschrijft is wel de geadviseerde manier van aansluiten.

@twister1977, als je issues ervaart wil je hier dan een eigen topic voor aanmaken in plaats van te reageren in verschillende topics van andere mensen? Dit is niet productief en maakt het snel onoverzichtelijk

Ik zie geen enkele reden om een topic aan te maken, alle problemen zijn bekend als je de grote hoeveelheid topics ziet. Ik denk het enige wat zou moeten gebeuren vanuit kpn is een excuus bij elke bericht over het uitrollen van kpn tv- voor het grote publiek en erkennen dat dit een fout was....( al is dit natuurlijk bewust gedaan en is de gedachte geweest eerst verkopen en dan oplossen)