Skip to main content
Kort geleden heb ik mijn digitenne ontvanger moeten omwisselen. Ik heb hierna geen mogelijkheid meer om terug te kijken, op te nemen of programma's op pauze te zetten.

Ik kan niet vinden hoe ik dit weer kan herstellen. Mijn vraag is: Heb ik nu mijn interactieve tv omgeruild voor iets anders?
Als je digitenne had, dan kan je dat allemaal niet meer met je nieuwe kastje. Ook hier meer betalen voor minder functionaliteit. Als het kan, zou je naar iTV kunnen overstappen (mits je niet een al te brakke adsl lijn hebt), maar let wel, dat kost meer en het gebodene wordt hier, bij wijze van spreken, met de dag minder tegen steeds meer geld.
@Maaike276 Hoi Maaike! Zo te lezen is er sprake van een miscommunicatie De functies die je beschrijft zijn van itv en ik vrees dat je verkeerde tuner hebt opgestuurd. Dat wil ik zo snel mogelijk voor je rechtzetten. Geen zorg, jij krijgt die functie weer terug! Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Ha Erwin, klopt. Heb het verkeerde kastje teruggestuurd. Nu heb ik gisteren een nieuwe toegestuurd gekregen van jouw collega, alleen hier zit geen (witte) afstandsbediening bij.

Ik hoop dat ik die ook weer terug kan krijgen. Dank alvast, ik ga mijn profiel aanvullen!
Geen probleem, @Maaike276 . Ik heb er direct een afstandbediening achteraan gestuurd. Die valt eerdaags door je bus! 🙂
Geweldig, hartelijk dank voor de snelle service!
Graag gedaan. Als er in de toekomst iets is, weet je mij te vinden!