Skip to main content

Beste allen, hier een digibeet die zich ontwikkelt dankzij de  vragen en antwoorden.

In maart jl. heb ik mijn TV ontvanger (was nog prima) moeten omruilen. Prima verder, maar een mysterie diende zich aan, ik kon HDMI 2 niet meer ontvangen, dus geen Picl, netflix meer.

Deze week ben ik op onderzoek gegaan, en heb ontdekt dat ik op de nieuwe ontvanger maar 1 uitgang hdmi 1 heb. Op de oude waren er 2 uitgangen.  IK heb alles omgewisseld enz. maar ik blijf mooi mijn normale zenders zien.  Ook prima, maar ik wil dit graag oplossen.

Is er iemand die mij kan helpen? alvast dank. José Stelma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tv ontvangers van KPN hebben nooit meer dan 1 hdmi poort gehad. Misschien had de vorige ook een scart aansluiting en de nieuwe niet meer. Maar dat maakt verder niet uit.

Als u tv kijkt, gebruikt u dan de witte afstandsbediening van KPN? 


ja 😊

 

 


En Nick, ik tutoyeer je maar even, Na en hele omwisseling hield 🙄ik een hdmi kabel over, zo’n plug, aan de ene kant recht en de andere kant een boogje, dus ik ging er even vanuit dat ie in dde TV ontvanger had  gezeten, want alles deed het tot dusver perfect. Maar ik geeft toe, dat dit niet al te technisch overkomt, maar dat komt wel goed.

 


Goedemorgen. Ik heb het probleem kunnen oplossen. De kabel heb ik via een omvormer naar de laptop geleid.  Dit was de oplossing.  Dank en fijne week.