Skip to main content
Beantwoord

Na opstarten ontvanger pas laat beeld

  • June 27, 2020
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Ik heb sinds kort ook problemen met de HMB2260.bij het opstarten geen beeld,na een minuut of 2a3 krijg je beeld.na een beetje zelfstudie, alle stappen doorlopen. Met hetzelfde resultaat, misschien is dat door de laatste software update gekomen.daarvoor nooit problemen gehad,maar zelfs in de fabiekswaarde, blijft het probleem zich voordoen. 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Petrolhead, welkom op het forum! Is het nog gelukt je ontvanger een minuut van het stroom te halen zoals @PeterG noemt?
Anders wil het vaak ook nog helpen je ontvanger volledig te resetten volgens deze stappen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 28, 2020

Heb je de ontvanger al even minimaal 1 minuut uit gezet? Met de schakelaar op de achterkant.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Petrolhead, welkom op het forum! Is het nog gelukt je ontvanger een minuut van het stroom te halen zoals @PeterG noemt?
Anders wil het vaak ook nog helpen je ontvanger volledig te resetten volgens deze stappen!