Skip to main content

Ik kijk regelmatig programmas terug op de Ipad. Bij het terugkijken van een programma of film op bijvoorbeeld RTL of Paramount Netwerk, kan ik niet altijd in een keer doorkijken. Als ik het programma pauzeer kan ik soms later wel verder waar ik gebleven was. Maar veelal valt het geheugen weg en moet je overnieuw beginnen. Aangezien dat domme commerciele gedoe blokkeert dat je door kunt spoelen omdat je door dezelfde reclames moet, zou je dan soms door een uur of anderhalf uur opnieuw moeten laten doorspelen.Ā 
Waarom wordt de locatie in het programma niet vastgehouden aan je account, zodat, bij hickups, bugs, opnieuw starten van de app omdat er weer een bitje veranderd moest worden, etc, je gewoon wel verder kunt gaan waar je gebleven was. Er wordt altijd allerlei data van je opgeslagen via cookies en andere grabbelbots. Laat dat opslaan dan een keer nut hebben.Ā 
Ā 

Hoi @Feo, ik begrijp da het hel irritant is als je lekker terug zit te kijken en de boel stopt ermee. Dat is niet fijn.Ā 
Over het algemeen onthoud hij waar je bent gebleven. Als je dan naar het programma gaat vraagt hij om verder kijken.Ā 

Welke versie van de app heb je?

Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geĆÆnstalleerd?Ā 


Hoi Bart,Ā 

sorry, ik was even vergeten dat ik de vraag had gesteld, althans, niet meer gekeken of er een antwoord was. Ik heb geen idee hoe ik kan zien welke versie van de app ik heb. Maar elke update wordt geĆÆnstalleerd. Dus ik neem aan de recentste.

verwijderen van de app en opnieuw installeren heb ik al eerder gedaan. Dat is al weer even geleden.Ā Ā Ik kan het nog weer eens doen, en dan kom ik er gewoon op terug als het probleem zich blijft herhalen


Kan gebeuren natuurlijk. Ik ben benieuwd.Ā 


Reageer