Skip to main content

Ik heb een ander probleem dat hier mogelijk mee te maken heeft.
Ik open de app “weersslag” (soort buienradar), maar als ik die afsluit reageert de ontvanger niet meer op mijn afstandsbediening. De enige oplossing is de ontvanger opnieuw starten…

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste @MartdM, heel rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik zie dat er twee tv-ontvangers staan onder jouw abonnement. Heb je deze allebei ook in gebruik? Ervaar je het dan op beide ontvangers? Je zou ze eens een ‘frisse start’ kunnen geven. Dat kan via het menu van de tv-ontvanger. 


Beste @MartdM, heel rot om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik zie dat er twee tv-ontvangers staan onder jouw abonnement. Heb je deze allebei ook in gebruik? Ervaar je het dan op beide ontvangers? Je zou ze eens een ‘frisse start’ kunnen geven. Dat kan via het menu van de tv-ontvanger. 
 

stop nu eens met deze onzin! Pappen en nathouden!

“Het werkt niet!” Frisse start mn arie. Al tig keer geprobeerd 


Sorry, maar dat was ook al jullie reactie op mijn eerdere meldingen over mijn problemen met de NOS app. Toen heb ik alles al uigeprobeerd: frisse start, ontvanngers verwisselen, andere kabel…
En dat heeft allemaal niet geholpen. Ik voel er weinig voor om dat nu weer allemaal te gaan doen. Volgens mij zitten deze problemen echt bij jullie...


Ik heb zelf nog geen klachten gezien over de Weerslag app. Dat kan in principe twee dingen betekenen, namelijk óf de app wordt amper gebruikt óf de app werkt bij de meeste mensen gewoon goed. Vandaar dat mijn eerste vraag dan is ‘heb je al een frisse start geprobeerd?’. Met de NPO app zijn inderdaad door meerdere mensen klachten gemeld: deze hebben we ook intern doorgegeven. Of dit daar los van staat of niet, is mij op dit moment niet duidelijk. 


OK, dank je .
Zo'n belangrijke app is het nu ook weer niet. Ik wacht even af tot het NPO - probleem is opgelost..


Ik heb zelf nog geen klachten gezien over de Weerslag app. Dat kan in principe twee dingen betekenen, namelijk óf de app wordt amper gebruikt óf de app werkt bij de meeste mensen gewoon goed. Vandaar dat mijn eerste vraag dan is ‘heb je al een frisse start geprobeerd?’. Met de NPO app zijn inderdaad door meerdere mensen klachten gemeld: deze hebben we ook intern doorgegeven. Of dit daar los van staat of niet, is mij op dit moment niet duidelijk. 


Marcia,

jumping to conclusions noemen ze dat. 

zou het ook kunnen komen doordat de npo app via Android wel gewoon werkt maar de kpn de npo app nu juist in het leven is geroepen voor mensen zonder android tv. En dat zijn er misschien niet zoveel?

 


De afgelopen dagen een paar keer geprobeerd de NPO app en You Yube te openen en het leek nu beter te gaan…
Of was dat toeval???


nee hoor, nog steeds ellende zie ik nu...


Beste @MartdM, er is inmiddels een update: 

 


O, maar die komt dus pas in maart. Nu heb ik nog 8.3.157_2


De testgroep heeft 'm inmiddels. De rest ontvangt deze binnen nu en twee weken!