Skip to main content

Sinds gisteren wordt tijdens tv kijken, het beeld opeens zwart en daarna start de tv box Arris opnieuw op. De melding is "Welkom terug bij interactieve tv" en de balk geeft dan 70% aan bij 75% weer even zwart beeld, beeld terug bij 85% en dan direct daarna gewoon normaal beeld en geluid. 

Dit gebeurt aantal keer per uur.  

De setup box is direct aangesloten met kabel op de Experia box. 

UI versie 4.100.208, software versie V8.0.95_2402. 

Zou dit iets te maken kunnen hebben met de laatste software update van de Experia box ? 

Terug naar fabrieksinstellingen en software opnieuw installeren op de tv box maken geen verschil. 

 

Hoi @Jbn. Welkom op het forum.

Sorry dat ik zo laat reageer. Het is helaas erg druk op het forum. Heb je dit probleem al kunnen oplossen? Zo niet, vul dan even je profiel in en geeft mij een seintje. Dan gaan we er samen naar kijken.


Heb jij misschien nog een tweede tuner in huis? Zo ja, gebeurt het ook als je de andere tuner gebruikt?


Heb jij misschien nog een tweede tuner in huis? Zo ja, gebeurt het ook als je de andere tuner gebruikt?

Mijn 2e box geeft geen problemen. De 1e nog steeds wel. 


Hoi @Jbn .

Kun je mij vertellen welke van deze twee de problematische tuner is?

  1. VIP2952 (xxxxxxxxxxxx225/NMC8)
  1. VIP2952 (xxxxxxxxxxxx343/NMC8)

 


  1. VIP2952 (xxxxxxxxxxxx225/NMC8)

Ik heb een omruil in het systeem gezet. Heb jij de SMS met logistieke informatie ontvangen, @Jbn ?


Ja


Super! Ik ga er van uit dat die nieuwe het goed doet. Zo niet, laat het weten!


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Met de nieuwe tuner werkt alles weer zoals het hoort. Bedankt voor de hulp. 


Mooi zo! Mocht er ooit iets anders zijn, weet je mij te vinden.