Skip to main content

mijn t.v. is uitgevallen na stroom storing .Hoe krijg ik mijn beeld weer terug op t.v. .Hoe kan  ik resetten ? 

*admin: afgesplitst

mijn t.v. is uitgevallen na stroom storing .Hoe krijg ik mijn beeld weer terug op t.v. .Hoe kan  ik resetten ? 

Waarschijnlijk moet je de source knop op de afstandsbediening gebruiken. Al geprobeerd? 


Goedemiddag @Piet Jansen, is inmiddels alweer gelukt om met de suggestie hierboven weer beeld te krijgen?


NUNEN 26-5-2021,

Bij deze deel ik U mede dat de storing is opgelost met mijn t.v./ aansluiting . De storing zat in 

mijn codenummer van mijn O en B toestel . Bij dez zeg ik mijn abbonnement op mijn samsung gsm op

daar ik geen berichten kan uitlezen die mij worden toegezonden . Ik ben hartpatient en moet altijd bereikbaar kunnen zijn . Mijn samsung 12 apparaat werkt totaal verkeerd , zoedoende dat ik heb besloten mijn abbonnement te annuleren . Tevens heb ik een bekeuring opgelopen van 70 euro door verkeerde informatie van een van UW medewerkers . Graag UW reactie op deze brief . Met vriendelijke groet . JACA.DUIJN  040-7879998


Goedemiddag @Piet Jansen, goed om te lezen dat de tv het inmiddels weer doet. 
Vervelende en lastige situatie met de Samsung telefoon, maar opzeggen kan niet via het KPN Forum. Als het apparaat niet goed werkt kan de klantenservice daar ook mee helpen. Wij zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800-0402.