Skip to main content

Ik had 2 tv ontvangers 4K ontvangers die zijn omgeruild voor 2 Kpn tv+ ontvangers maar als ik nu ga kijken op de service tool van kpn dan zegt die dat ik nog een tv ontvanger heb de arris vip 5202 alleen deze heb ik niet in het bezit ik heb 2x kpn+ ontvangers waar komt deze ontvanger vandaan 

ik kom met de klantenservice niet verder want na 2 keer in de wacht gezet te zijn word de verbinding verbroken en 1 medewerker snapt mijn vraag niet 

Dus ik heb een contract met 2 tv ontvangers waar ik voor betaal en een 3de die de servicetool laat zien die ik niet heb ik heb er wel een serienummer bij als dat nodig is hoor ik het wel 

@Mike2165 ,

Deze staan dan nog actief.Een medewerker kan die administratief de-activeren.Dit zal ook vanzelf wel gebeuren btw.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd; Toont die tool ook je Sagemcom DIW7022 ontvangers?


@Mike2165,

Deze staan dan nog actief.Een medewerker kan die administratief de-activeren.Dit zal ook vanzelf wel gebeuren btw.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd; Toont die tool ook je Sagemcom DIW7022 ontvangers?

Ja 2 maal als KPN DIW7022


Okay, Thanks @Mike2165 👍


Na net de 5de medewerker gesproken te hebben is het probleem opgelost 

jammer dat je eerst 2 keer word weggedrukt dit gevoel kreeg ik wel

daarna iemand die je niet snapt en daarna iemand die niet eens wilt kijken 

maargoed de laatste medewerker heeft goed geholpen dus probleem is opgelost 


Fijn dat het opgelost is @Mike2165 en bedankt voor het terugkoppelen! 😄