Skip to main content

Na een uitzending terugkijken een andere uitzending willen bekijken blijkt dat de klok niet meer de huidige tijd werkt. Pas na andere zender selecteren en bekijken is deze weer synchroon.

Hoi @Marcdry, welkom hier. 

Je bedoelt dan de klok in de gids? Die blijft stilstaan? Gebeurt dat altijd bij het terugkijken? Ook nadat je de ontvanger hebt gereset? 


Hoi Bart,

Als een uitzending via terugkijken bekeken is, en daarna de gids knop gebruikt wordt, en we een andere uitzending van die zender ook via terugkijken willen bekijken en we ‘vanaf het begin’ kiezen, blijkt de uitzending niet naar het begin te gaan, maar op het live-moment te spelen. Pas nadat eerst een andere uitzending op andere zender geselecteerd is en kort bekeken, en we daarna via de gids naar de oorspronkelijke zender gaan om een uitzending terug te kijken, snapt de gids wel dat terugkijken vanaf het begin betekent; cq de klok lijkt weer in sync te zijn; de gids snapt wat terugkijken betekent.

Resetten maakt niet uit, geprobeerd, alle hardware in het netwerk.


Als je aan het terugkijken bent en je drukt op de gids, krijg je een pop-up met de vraag of je echt wilt stoppen. Als je dat doet en je selecteert vanuit de gids een ander programma voor terukijken begint deze bij het begin. 

Maar bij jou dus niet? Je gaat dan naar live tv? Begrijp ik het dan goed?


Je begreep het goed Bart, maar het probleem lijkt verholpen nu, waardoor zou ik niet kunnen zeggen. Raar….


Gelukkig zaten wij op een lijn. Daar ben ik blij om. En fijner dat het nu niet meer voorkomt. :)