Skip to main content

2 weken geleden hebben we snachts een keer een update gehad . Sindsdien is het 3 a 4 x per dag raak dat als je wat zit te kijken ineens alles op zwart beeld gaat en hij dan interactieve tv van kpn opnieuw gaat opstarten. Kastje al helemaal geresed maar ook dat helptĀ niet. Baal hier echt enorm van en eerst dachten we ach laat maar gaan maar nu begin het toch echt wel irritant te worden. Iemand enig idee wat we nog kunnen doen of hebben meerdere mensen hier last van ?

Ā 

Dat hoort natuurlijk niet. Welk type ontvangen heeft u en heeft en al teruggezet naar fabrieksinstellingen? Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?


Hoi Joep , hij is inderdaad al terug gezet naar de fabrieksinstellingen .Ā  Er zit niets tussen dus meteen met kabel aangesloten.


Welk type ontvanger is het?


Beste @Natascha078, welkom! Verre van handig natuurlijk.. Ik zie dat je twee ontvangers geregistreerd hebt, weet jij of het met de andere ontvanger ook gebeurt? Wil je aangeven welke ontvanger het betreft? Het serienummer hiervan staat op de onderkant vermeld. Het kan in jouw geval de -796 of -550 zijn. Ik hoor het graag van je.Ā 


Hoi Marcia , die van beneden is deĀ  796 en die andere is van boven. Beide hebben er last van na de update , daarvoor nooit gezien. Ik de nacht de update gehad ( op de hoogte gesteld via de mail ) en de update zou tot 07.00 duren. Vanaf 08.00 hebben we het , dag in dag uit.


Beide hebben er last van? Dat is wel gek. Zou je de Experia Box dan eens terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen? Je verliest dan wel eventueel zelf ingestelde portforwardings etc., let hier op. Daarnaast zie ik dat jullie de tv-ontvangers allebei ingesteld hebben op SD, terwijl jullie heel makkelijk HD kunnen kijken. Dat kan je gemakkelijk via het menu van de ontvanger instellen. Dat heeft niets met het probleem te maken, maar gewoon een tip voor een betere kwaliteit.Ā 


Is het nog gelukt met het terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd of het opgelost is 🙂.


Tot nu toe gaat het nog steeds goed marcia , ook hebben de de hd ingesteld. Bedankt


Heel fijn! Dank dat je het nog even liet weten 🙂.