Skip to main content
Beantwoord

Na update TV+ app geen opgeslagen programma's meer te bekijken en slechts beperkt live tv kijken op tablet

• July 20, 2025
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Sinds de update van de TV plus app kan ik op mijn oude tablet geen opgenomen programma's meer bekijken en bij live tv kijken werkt vreemdgenoeg alleen NPO 1, 2 en 3. Herinstallatie van de app lost het probleem niet op.

Bij starten van een opgenomen programma lijkt er even gezocht te worden maar al snel keert het scherm dan terug, zonder foutmelding.

Is mijn android versie inmiddels te oud voor deze update? Ik heb versie 7.0. 

Op mijn nieuwere mobiel heb ik geen problemen met deze update.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Dick_Vlaardingen, we kregen hier vorige week meer signalen over op Android tablets inderdaad. De ontwikkelaars zijn hier mee bezig geweest en hebben een fix gemaakt, en deze op de 21e toegevoegd aan deze update:

Zou je kunnen kijken of er een update beschikbaar is voor jouw app, en of je daarmee de andere zenders ook weer kunt zien?

5 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 20, 2025

Klinkt als een soortgelijk probleem als hier:

Dit is exact hetzelfde probleem! Ook een Samsung Galaxy Tab A. Dank voor deze tip. Ik ga deze ook volgen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2025

Hoi ​@Dick_Vlaardingen, we kregen hier vorige week meer signalen over op Android tablets inderdaad. De ontwikkelaars zijn hier mee bezig geweest en hebben een fix gemaakt, en deze op de 21e toegevoegd aan deze update:

Zou je kunnen kijken of er een update beschikbaar is voor jouw app, en of je daarmee de andere zenders ook weer kunt zien?

Hoi Jasper,

Deze update heeft mijn problemen opgelost!

Dank voor je bericht.

Jasper van KPN
Moderator

Fijn om de lezen dat het daarmee verholpen is ​@Dick_Vlaardingen! Veel kijkplezier weer, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Beste Jasper,

Met update versie 08.80.01 is hetzelfde probleem weer opgetreden. Zelfde fix nodig?