Skip to main content

sinds 2 weken hebben wij de tv+ boxen.

nu na de update valt het geluid weg . dit gebeurd bij rtl4.

dit gebeurd willekeurig en duurt meestal 1 seconde.

is dit nog een bug of is er bij mij iets fout?

met een speedtest de internet gecontroleerd er komt192 mb/s binnen. 

Admin: bericht verplaatst naar TV+ update topic

Bekend probleem zie mijn bericht Hier.


hallo een update hierover: hdmi kabel die was meegeleverd was de oorzaak na vv hiervan voor een eigen was het probleem zo goed als opgelost. 


hallo een update hierover: hdmi kabel die was meegeleverd was de oorzaak na vv hiervan voor een eigen was het probleem zo goed als opgelost. 

Top @Steffen14, bedankt voor het delen! En fijn ook dat het probleem is opgelost :) 


hallo helaas is na de laatste update het probleem weer teruggekeerd.

tevens is de zappsnelheid slechter geworden..

 


Bij ons ook dat probleem, maar dan op alle zenders. 

Het begon met een keer per uur na update helaas vaker .

Folume per zender verschilt ook 🤔


Serie opnemen is ook nog steeds een probleem. 

 


Hoi @Steffen14 en @Insignia , bedankt voor de bruikbare feeback. We blijven updates voor de nieuwe TV+ uitbrengen om de problemen onder controle te krijgen. Hopelijk ervaren jullie inmiddels al iets van verbetering!


Nou niet echt .

Het uitval van geluid duurt nu langer en het beeld blijft op te dat moment ook stil staan. 

Serie opnemen werkt nog steeds niet .

Een enkele keer is het voorgekomen dat het beeld tijdens het opstarten Orange bleef maar geluid was wel te horen. Stroom eraf halen was de oplossing,  maar dat mag niet voorgekomen. 

Tenslotte we betalen ervoor. 


Nog geen noemenswaardige  verbetering 


Het gezeur met het geluid blijft , een aantal.keer per avond moet ik naar een andere zender om weer geluid te krijgen , waardeloos !!

Ik hoop toch echt dat dit snel word opgelost .


hallo,

 

er is een update geweest. ik had geen melding gezien.

nu valt mij persoonlijk iets op:

overdag als het rustig is dan heeft rtl4 geen problemen maar ,s avonds bii veel bekenen programma,s komen de geluidsproblemen naar voren.  kan het zijn dat de rtl4 stream het niet aankan?


Kpn wakker worden,  jullie hebben de tijd 2 uur vooruit gezet .pffffff


hallo,

 

er is een update geweest. ik had geen melding gezien.

nu valt mij persoonlijk iets op:

overdag als het rustig is dan heeft rtl4 geen problemen maar ,s avonds bii veel bekenen programma,s komen de geluidsproblemen naar voren.  kan het zijn dat de rtl4 stream het niet aankan?

Bij mij hetzelfde probleem laat kpn eens met een oplossing komen  dit gaat nu al weken  zo .


na een weekje valt echt op dat het voornamelijk rtl4 betreft met de problemen.

en zeker bij drukke momenten. dat is niet leuk als je journaal kijkt en je mist dan net een paar woorden.…

 


Gisteravond Netflix gekeken,  daar valt ook regelmatig het geluid weg .

Da's best wel storend. 


Helaas,  we zijn nu ruim een maand verder ,

Nog steeds geluid uitval 😔


ik las bij de specs dat de lan aansluiting 10 100mb is, als dat zo is is de aansluiting te traag. dit had ik met de mi tv box ook, daar een usb 1gb netwerk achter gezet ipv 10/100.

 


De KPN TV+ Box beschikt toch echt over een 1Gb ethernet aansluiting. (De Google Chromecast daarentegen niet)


klopt, bij de specs  staat 10/100 maar in de mesh van de fritzbox staat 1gb.. zag ik net.

 


Hedenochtend 8 april. 

Kan gids niet openen beeld wordt gelijk zwart .

Kan hoofd pagina niet openen beeld wordt zwart .

Geluid valt nog steeds weg 

Serie opnemen werkt wel maar kan het niet afspelen. 

Met andere woorden nog steeds geen verbetering. 


Stroom er ff afhalen helpt , maar dit is niet de oplossing. 


Serie opnemen werkt nog steeds niet .

Geluid hapert nog steeds.