Skip to main content

Vanmiddag ons abonnement verlengt door gebruik te maken van een aanbieding. Daar is door een medewerker een fout gemaakt door de hd ontvanger te vervangen door digitenne. Dit heb ik weer laten corrigeren maar nu werkt de hd ontvanger niet meer en zitten we dus zonder tv, tot 7 januari volgens de helpdesk. Dit lijkt me onacceptabel maar daar heeft de medewerker geen mening over. Wat te doen???????????????

Wachten tot een medewerker hier je gaat helpen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Doorgaans reageren ze binnen 48 uur.


Ai, dat is een nare situatie. Dank voor het invullen van je profiel. Helaas kan ik het niet anders maken dan het is :confused:  Bij de eerste wijziging is interactieve tv in z'n geheel uit je abonnement verwijderd. Dat moet nu ook weer in z'n geheel opnieuw toegevoegd worden. Hierdoor vindt het systeem ook dat je nieuwe ontvangers nodig hebt. Die komen per post nog naar je toe. Samen zorgt dit ervoor dat het helaas nog tot de 7e gaat duren. Ik kan dit niet versnellen. En omdat iTV nu helemaal niet meer in het abonnement zit kunnen we ook niet handmatig alsnog je ontvanger heractiveren. Dit betekent dat je het de komende dagen helaas zonder interactieve tv moet doen. Ook als je de interactieve ontvanger voor de 7e in huis hebt zal deze pas werken op de 7e. Wel is er ook nog een Digitenne ontvanger onderweg vanuit de eerste wijziging. Die werkt wel altijd. Dus als je die snel binnen krijgt kun je daar nog een dag of wat mee overbruggen. Het enige lichtpuntje is dat je er betere interactieve ontvangers voor terugkrijgt dan de Motorola die je hebt. 

Â