Skip to main content

Ik heb online 1 ontvanger verwijderd maar nu krijg ik ook afspraak voor een kpnmonteur die langs gaat komen. Vind ik wel een beetje vreemd. 

Hoi @IrmaL, een monteur voor het verwijderen van alleen een tv-ontvanger is een beetje gek inderdaad. Het kan zijn dat er bij de wijziging nog iets anders wordt gewijzigd, heb je meer aan- of uitgezet? Stond er meer dan de tv-ontvanger op de bevestiging die je kreeg? Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor kan ik niet met je meekijken. 


Wat heb je nodig? 


Wat heb je nodig? 

Deze informatie, die heeft @Jasper nodig:

 


Klantnummer ***


Ik heb het klantnummer even uit je bericht verwijderd @IrmaL, zet in verband met privacy nooit je gegevens openbaar op internet. Je kunt je forumprofiel daarvoor gebruiken, de vakjes waar privé bij staat kan je allemaal aanvullen.

En zou je mijn vraag over wat er in de bevestiging stond ook nog kunnen beantwoorden?


Verwijderde dienst(en) of apparatuur

 

- HD tv-ontvanger


Mogenlijk is er op uw adres pairbonding mogenlijk, maar maakte u daar nog geen gebruik van. Zo'n wijziging in het abonnement triggert dan misschien een monteurs bezoek.


En dat is?


Bij pairbonding worden 2 koperkabels die naar het huis lopen gecombineerd om een hogere snelheid mogelijk te maken. Dat is in jouw geval niet van toepassing, want je maakt gebruik van glasvezel. Het is wel hetzelfde idee als wat Nick noemde, jouw glasvezelverbinding wordt bij deze wijziging ook aangepast waardoor er in de toekomst hogere snelheden mogelijk worden. De monteur is zo te zien voor de 11e gepland, ik vermoed dat hij het glasvezelkastje bij jou in huis daarvoor zal aanpassen.


Dankjewel.