Skip to main content

Beste KPN.

Sinds vandaag de foutmelding stb-nmc-400 na melding dat vannacht werkzaamheden verricht zouden zijn.

Volgens de aanwijzingen van KPN alles 3x gereset, zowel het modem alsmede de tv ontvanger. Ik lees veel klachten over dezelfde foutmelding. Modem is de V10 dat middels netwerk kabel verbonden is met de tv ontvanger. Hier zit niets tussen. Tv ontvanger is model Artis VIP2952 V2.

Ik moet, wij wisseling van de zenders, eerst de zender op pauze zetten om dan probleemloos verder te kijken. (Uitgesteld kijken ) Als ik de zender gewoon wil kijken, zonder pauze, dan loopt de boel vast.

Graag verneem ik iets van u.

admin: eigen topic aangemaakt

 

Je bent de zoveelste die last heeft van die verschrikkelijke STB-NMC-400 melding.

Wat ook frappant is, is dat we de laatste tijd veel meldingen zien dat de problemen beginnen direct na onderhoudswerkzaamheden.


Hallo @Marcel du Lac! Welkom op ons KPN Forum. Is inderdaad een vervelende foutcode. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en je abonnementsnummer. Je kunt het abonnemenstnummer toevoegen aan ‘Persoonlijke Opmerkingen’