Skip to main content

Hoi, het is niet mogelijk om via de app de naam te wijzigen op wie het KPN abbo tv+Internet is afgesloten. Hoe kan dit makkelijk aangepast worden? Adres etc blijft hetzelfde, alleen van mijn naam op iemand anders haar naam.

Hallo @DaniqueS ,

Het handigste is om zoiets te regelen in een KPN-winkel. Ga daar dan samen heen en neem allebei jullie ID-bewijs mee.

Als dit niet mogelijk is (bv door verstoorde verhoudingen ofzo), dan kun je altijd zelf nog jouw abonnement opzeggen en zal de andere/nieuwe bewoner zelf een eigen abonnement moeten aanvragen.


Goedemorgen @DaniqueS, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals jij het omschrijft is het een contractovername.. Het adres blijft hetzelfde, dat is prima. Maar de contractant kan niet zomaar gewijzigd worden helaas. Hiervoor is een contractovername nodig. Dit kan zoals Noordzee omschrijft via de KPN winkel, maar sinds een tijdje kan het ook via een online formulier. Dat lijkt me, in deze periode, toch net wat handiger :wink:

Heb je hier nog vragen over? Dan hoor ik het graag! 


Hallo @DaniqueS ,

Het handigste is om zoiets te regelen in een KPN-winkel. Ga daar dan samen heen en neem allebei jullie ID-bewijs mee.

Als dit niet mogelijk is (bv door verstoorde verhoudingen ofzo), dan kun je altijd zelf nog jouw abonnement opzeggen en zal de andere/nieuwe bewoner zelf een eigen abonnement moeten aanvragen.

@DaniqueS 

Hebben jullie het al geregeld in de winkel of via het online formulier?

 Dit kan zoals Noordzee omschrijft via de KPN winkel, maar sinds een tijdje kan het ook via een online formulier. 

 


Reageer