Skip to main content

KPN blijft TV+ continu verbeteren, volgens mij is het wederom fouten oplossen omdat testfases niet goed zijn afgerond. Gebruikers worden op generlei wijze gecompenseerd. Iedere maand worden de abonnementskosten wel volledig afgeschreven. Terwijl de diensten niet volledig worden geleverd. Mijn voorstel aan KPN is dan ook, boek pas de volledige kosten af, indien jullie product ook 100% is. Ter afsluiting, zou ik gaarne zien dat gebruikers van dit product, maar ook de redactie van TV Totaal dit ter harte neemt en hierover eens van gedachten zou wisselen met de woordvoerder van KPN.

Natuurlijk er zijn kinderziektes,  problemen en wensen. Maar of het op grote schaal misgaat vraag ik me af. Bij mij werkt de box probleemloos en ik neem aan dat ik niet de enige ben. 


Omdat ik niet aan deze discussie wil meewerken heb ik mijn bericht verwijderd.


Leuk dat het bij jullie schijnbaar goed gaat maar enig realisme ontbreekt.

Kijk even naar wat er dagelijks op dit forum binnen komt aan klachten en issues.

De nieuwe STB is nog alles behalve stabiel en moet nog doorontwikkeld worden.

Het ontbreekt absoluut aan de performance die de vorige generatie STB wel had.

mvg


Lees mijn bericht nog eens goed door @Thijs1963 Ik geef duidelijk aan dat er kinderziektes,  problemen en wensen zijn. Dus wat nou realisme ontbreekt. Ik mag toch zeggen dat het bij mij goed werkt!! Jij bent heel negatief tot zeurderig toe over die tv box en dat roep je ook. Prima!! Maar laat mij dan zeggen dat ik en blijkbaar ook @huistijger geen problemen hebben.  


@Joep1965 Zoals ik jou mening respecteer doe je dat schijnbaar niet bij die van mij want zeurderig en negatief?

kinderziektes en wensen ja dat is wel heel kort door de bocht.

Ik zeg kijk even wat er dagelijks binnen komt aan issue’s ben ik dan zeurderig en negatief?

of komen er alleen maar positieven berichten binnen hoe geweldig dit product is !

Dus mijn inziens is dat realisme maar ik respecteer een ieders mening hoor en dit is die van mij en, als je even kijk wat er dagelijks hier binnen komt kan je toch niet ontkennen dat ik daar alleen in sta.

Fijne dag


@Thijs1963  we laten hierbij. Ok?! Tekst kan snel anders geïnterpreteerd worden.  Dan babbel ik liever in de kroeg met je met een lekker biertje erbij.

Jij ook een fijne dag.


Ik heb vanmorgen in het topic over de laatste update het onderstaande bericht geplaatst. Ik vind het ook zeker passen in dit topic, dus daarom ook hier geplaatst.

 

Ik begin zo stilletjes aan een raar gevoel te krijgen bij deze tv+ box. Bij mij werkt ie best goed. Maar als ik zie welke problemen er door andere klanten gemeld worden en de adviezen die hier voorbij komen wat betreft de instellingen. Instellingen die ook nog eens ingewikkeld/vaag zijn en die ook heel vervelend op verschillende plekken in het instellingenmenu zitten. Ik vraag mij nu af waarom/hoe kpn het met de “gewone” tv-ontvanger dan wel zo goed voor elkaar had gekregen. Want daar werden dergelijke problemen nooit gemeld. Is het nieuwe systeem van de tv+ box misschien onderschat?


@Thijs1963  we laten hierbij. Ok?! Tekst kan snel anders geïnterpreteerd worden.  Dan babbel ik liever in de kroeg met je met een lekker biertje erbij.

Jij ook een fijne dag.

Mee eens -;)


Ik heb vanmorgen in het topic over de laatste update het onderstaande bericht geplaatst. Ik vind het ook zeker passen in dit topic, dus daarom ook hier geplaatst.

 

Ik begin zo stilletjes aan een raar gevoel te krijgen bij deze tv+ box. Bij mij werkt ie best goed. Maar als ik zie welke problemen er door andere klanten gemeld worden en de adviezen die hier voorbij komen wat betreft de instellingen. Instellingen die ook nog eens ingewikkeld/vaag zijn en die ook heel vervelend op verschillende plekken in het instellingenmenu zitten. Ik vraag mij nu af waarom/hoe kpn het met de “gewone” tv-ontvanger dan wel zo goed voor elkaar had gekregen. Want daar werden dergelijke problemen nooit gemeld. Is het nieuwe systeem van de tv+ box misschien onderschat?

 

Omdat ik zelf uit de techniek komt en later in de commercie en wel handig ben met dit soort dingen, kan ik het gelukkig wel vinden.

Maar @Katana321 je hebt 100% gelijk.

Sommige namen bij de instellingen stond ik ook heel raar te kijken.

Vreemde namen, onhandige namen. etc. Dat had inderdaad veel en veel beter gemoeten.

 

Op zich werkt de box goed, maar er zijn nog wensen om hem nog beter en handiger te maken.

 

P.S.

De “oude boxen” hadden bij introductie ook hun problemen.

1 kan ik me nog steeds goed herinneren:  Namelijk bij het kijken van opnames heel veel stotteringen en stilstaand beeld. Dat is na enkele updates destijds opgelost. 

En je moest in het begin de decoder bijna om de 2 weken aan / uit zetten om hem weer goed te laten werken. (is ook destijds na een paar updates opgelost. 


@joop2011 Maar begrijp mij goed. Ik zelf heb geen moeite met die instellingen. En als ze onoverzichtelijk in het menu zitten, zoals nu, dan kom ik er toch wel uit. Ik zoek net zo lang tot ik het gevonden heb.

Maar ik kan mij voorstellen dat die instellingen niet voor iedereen gemakkelijk zijn. En dat het voor sommige mensen een drama is en dat zij zelf de problemen niet kunnen oplossen. 

Er is nog veel te winnen met de tv+ box.


Hoi @Mosterhamn85, bedankt voor het delen hiervan. Je zit meteen een discussie ontstaan. Dat is leuk. Ik begrijp ook je punt. 

Ik kan er enkel over zeggen dat het een nieuw product is. Hier wordt nog hard aan gewerkt. Zo zijn er enkele bekende bevindingen. Hier wordt hard aan gewerkt. Elke update krijgt verder een eigen Product Update. Waarin je ziet wat er verbeterd is. Valt daar in iets op, geef de feedback vooral door. Dan geven wij dat door aan de ontwikkelaars. Die feedback is namelijk heel belangrijk voor de verdere ontwikkeling van het product.