Skip to main content

Het is weer hetzelfde liedje. Er is voetbal op; de stream hapert en zoals nu ook weer wordt de stream afgeknepen in beeldkwaliteit. Geen 1080p maar 720p en soms lager en tevens een lagere frame rate. Schokkerig beeld.

Zowel de website getest op PC (tv.kpn.com ) en verschillende browsers . Ook de itv app op mijn smartphone. Dezelfde resultaten. 

Andere zenders hebben geen problemen, zijn vloeiend en in 1080p.

Dit gebeurt KPN echt te vaak. Als er populaire programma's op zijn, dan kan KPN het qua capaciteit niet aan. 

WK/EK voetbal, corona persconferenties het is dan huilen met de pet op. 

 

Ook op Twitter klaagt men hierover. Dus ben niet de enige.

 

edit: ja, een storing. Van de website:

Status

open

Starttijd

21 februari 2024 om 20:55

(Verwachte) eindtijd

22 februari 2024 om 01:00

Type storing

Storing Televisie

Melding

Op dit moment is er een Interactieve TV storing in jouw regio. Het spijt ons dat je nu geen tv kan kijken zoals je gewend bent. We werken hard aan een oplossing.

Hier ook veel problemen met kijken via bekabelde PC. Om de 5 seconde bufferen en slechte beeld kwaliteit. Waarom is dit zo vaak?


Beeld lijkt wel sd inderdaad via RTL7. En af en toe zakt het nog verder in.

Nu snap ik ook waarom de opname van married zo matig is via de plus box. Dat komt ook van dat platform. 

Ik snap alleen niet... er speelt toch geen Nederlandse club? Dan wordt er toch veel minder gekeken?

Via Ziggo Sport voetbal is die wedstrijd wel scherp. 


Ik ben overgestapt van Ziggo naar Kpn gezien de glasvezel en aanbieding. Had ik beter niet kunnen doen. Veel vertraging, voetbal kijken is regelmatig onscherp of beeld staat stil. Essentiele momenten tijdens Napoli - Barca missen we regelmatig. Drama.

Het schakelen tussen zender of van gids terug naar de zender is ook geen soepele overgang. Pfffff wat slecht


Hoi! Het technisch team heeft gisteren aangegeven dat er tot ongeveer 22:15 uur kwaliteitsproblemen zijn geweest. Is inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak.


Reageer